We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

niet voor herhaling vatbaar

G+R,
    14-6-2016

Hadden een luxe kamer en die was oke.Katten die rondlopen in de refter vond ik helemaal niet oke.Ontbijt was oke.Avondeten was menukeuze in een zeer donker restaurant waar je dan een onnozel lampje krijgt om naar de menukaart te kijken + elke avond ne flauwerik tijdens het eten die wat op ne piano tokkelt.Geen enkele winkel in de buurt.Positief was gratis bus naar de stad.Een week Mykonos is te lang,eiland is heel klein en er is weinig te bezichtigen + erg duur.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Boutique Hotel

Vannoord,
    25-2-2015

Kleinschalig Boutique Hotel. Fijne service en fijn personeel. Ontbijt en eten is goed verzorgd. Wil je naar Mykonos stad, dan moet je wel een heuvel oplopen, maar dat valt reuze mee. je kan ook met de hotelbus naar de stad. De kamers zijn groot en licht (veel wit). Wij hadden uitkijk over zee, erg mooi. Super hotel voor wie op zijn wenken bediend wil worden, duur, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014

Meest romantische vakantie ooit!

Anthony Pattijn,
    10-11-2013

Dit hotel ligt echt aan de mooiste baai van Mykonos. Je hebt elke avond bij het drinken van een heerlijke cocktail in de bar met prachtige zonsondergang achter de bergen. Het personeel doet er alles aan om het helemaal naar je zin te maken, oa. door 100den kaarsen aan te steken bij zonsondergang overal in het hotel. Wij hadden halfpension geboekt en konden dus elke avond genieten van een 5-gangendiner à la carte. Na een week hadden we alle heerlijke gerechten van de kaart geproefd en vroegen we de guest relations manager( Stefanos), of we konden variëren. Gezien het Royal Myconian (ook leading hotel) net boven dit hotel gelegen is, konden we daar genieten van een andere kaart en aldus een andere en ook erg romantische omgeving. Echt top! Het voordeel van de Imperial is dat deze het dichtst bij het strand gelegen is. Er zijn steeds 2 bartenders die je komen serveren aan 't strand. Service van het hoogste niveau! Alle personeelsleden zijn supervriendelijk en gaan tot het uiterste!

Gereisd met partner in september 2013

Uitstekende service

filip_mulier,
    25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een juweeltje!

e.d.bruist,
    7-8-2013

Super hotel met oog voor detail, aangename bijkomstigheid tijdens onze eiland -hop reis, zeer vriendelijk personeel, erg schoon. Ontzettend relaxte sfeer en het ontbijt is een zeer aangename verrassing alsmede het uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013