We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Mykonos

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Sfeervol boutique hotel op geweldige locatie

Danielle,
    16-9-2018

Geweldig kleinschalig boutique hotel op loopafstand van Mykonos stad, eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij, mooie gerenoveerde kamer mer heerlijke bedden, goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda,
    14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel voor 3 nachten

Ingrid,
    30-8-2017

Hotel ligt buiten het centrum zit aan een drukke weg en vlak bij de lucht haven, dus het is best lawaaierig, maar als je de deuren dicht hebt, hoor je weinig. Kamers heel schoon en elke dag schone handdoeken. Zwembad prima! Ontbijt is goed en prima service. Wij hadden deze reis geboekt via een touroperator "verrassend cycladen " en we wisten niet in welke hotels we terecht zouden komen. Dus dit is het 1e hotel van de 4 eilanden. Tip: voor mensen die slecht ter been zijn, het is best een steile wandeling om naar Mykonos stad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer hartelijke bwdoening

Niek,
    19-6-2017

Net buiten mykonos stad leuke accommodatie nadeel slapen op een plank

Gereisd met partner in juni 2017