We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

Uitstekende service

filip_mulier,
    25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel op rustig gedeelte Mykonos

Mibra,
    30-8-2012

Mooi hotel, goede kamers, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed maar had iets meer diversiteit kunnen hebben. Ligging vlakbij centrum Mykonos, geen geluidsoverlast. Strand bij hotel is doods. Maar met scooter zijn er vele prachtige stranden te ontdekken op Mykonos

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mykonos

A. van Eeten,
    11-8-2012

Wat een geweldig uitzicht heb je vanaf dit hotel !!! Het ligt op een heuvel, dus voor mensen die niet goed ter been zijn wel lastig.Verder prima ligging: je kon zo naar het strand en over het strand naar de stad. Ontzettend mooie plaats met kleine steegjes en geweldige kleuren. Over de weg was het wel gevaarlijk om naar de stad of terug te lopen. Vooral 's avonds dus dat hebben we maar niet gewaagd, maar met de taxi kostte het maar €4,-. Wel veel homo's daar.

Gereisd met partner in juli 2012

droomhotel om terug te gaan

Cordier Luc,
    3-6-2012

Een prachtig hotel met supervriedelijk personeel. Enorme mooie kamers met een mooi zeezicht. Heel lekker en gevarieerd ontbijt. Mooi zoutwater zwembad met mooie en goede stoelen en parasols. Lekkere snacks aan het zwembad en lekkere witte wijn, maar wel iets te prijzig. Bus naar de hoofdstad stopt voor het hotel en voor 1.60€ ben je op 15 minuten in het centrum. Het plaatsje zelf is niet de moeite waard. Er zijn enkele gezellige restaurantjes, maar Mykonos town is enorm gezellig, vooral aan de haven.

Gereisd met partner in mei 2012