We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Prima hotel voor 3 nachten

Ingrid,
    30-8-2017

Hotel ligt buiten het centrum zit aan een drukke weg en vlak bij de lucht haven, dus het is best lawaaierig, maar als je de deuren dicht hebt, hoor je weinig. Kamers heel schoon en elke dag schone handdoeken. Zwembad prima! Ontbijt is goed en prima service. Wij hadden deze reis geboekt via een touroperator "verrassend cycladen " en we wisten niet in welke hotels we terecht zouden komen. Dus dit is het 1e hotel van de 4 eilanden. Tip: voor mensen die slecht ter been zijn, het is best een steile wandeling om naar Mykonos stad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

goed hotel je krijgt wat je verwacht

Roelof,
    9-8-2015

een niet overdreven luxekamer maar schoon en goed onderhouden. handdoeken elke dag schoon en bij het zwembad handdoeken service via een kaartjes systeem. bediening bij het zwembad en ook mogelijkheid tot lunch. verder is het geen nhotel voor mensen die slecht ter been zijn want het zijn een en al trappen. via de trappen kun je wel beneden bij het busstation komen en vandaar is het maar een paar honderd meter naar het oude centrum. nadelig is de enorme invasie vanaf de cruiseschepen waardoor de straatjes regelmatig verstopt raken

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel Gorgona zeer goed bevallen

Terpstra,
    5-7-2015

Locatie met geweldig uitzicht op de zee en de schepen. Naar het centrum was te lopen. Hele lieve betrokken eigenaren. Ontbijt was zeer compleet en werd regelmatig aangevuld. De kamers en het complex zijn schoon en netjes. Bij het zwembad kun je voor een drankje en een hapje terecht. De Griekse salade was heerlijk. Wij verbleven i.v.m. eilandhoppen vier dagen op Mykonos.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Boutique Hotel

Vannoord,
    25-2-2015

Kleinschalig Boutique Hotel. Fijne service en fijn personeel. Ontbijt en eten is goed verzorgd. Wil je naar Mykonos stad, dan moet je wel een heuvel oplopen, maar dat valt reuze mee. je kan ook met de hotelbus naar de stad. De kamers zijn groot en licht (veel wit). Wij hadden uitkijk over zee, erg mooi. Super hotel voor wie op zijn wenken bediend wil worden, duur, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014