We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Prima hotel voor 3 nachten

Ingrid,
    30-8-2017

Hotel ligt buiten het centrum zit aan een drukke weg en vlak bij de lucht haven, dus het is best lawaaierig, maar als je de deuren dicht hebt, hoor je weinig. Kamers heel schoon en elke dag schone handdoeken. Zwembad prima! Ontbijt is goed en prima service. Wij hadden deze reis geboekt via een touroperator "verrassend cycladen " en we wisten niet in welke hotels we terecht zouden komen. Dus dit is het 1e hotel van de 4 eilanden. Tip: voor mensen die slecht ter been zijn, het is best een steile wandeling om naar Mykonos stad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

goed hotel je krijgt wat je verwacht

Roelof,
    9-8-2015

een niet overdreven luxekamer maar schoon en goed onderhouden. handdoeken elke dag schoon en bij het zwembad handdoeken service via een kaartjes systeem. bediening bij het zwembad en ook mogelijkheid tot lunch. verder is het geen nhotel voor mensen die slecht ter been zijn want het zijn een en al trappen. via de trappen kun je wel beneden bij het busstation komen en vandaar is het maar een paar honderd meter naar het oude centrum. nadelig is de enorme invasie vanaf de cruiseschepen waardoor de straatjes regelmatig verstopt raken

Gereisd met partner in juli 2015

Uitstekende service

filip_mulier,
    25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi hotel

elha,
    15-6-2012

Hotel is mooi en erg vriendlijk personeel. Kamers zijn schoon en dagelijks schone handdoeken ontbijt was ook goed. Ligging 10 minuten vanaf centrum maar taxi kost 4 euro.

Gereisd met vrienden in Mon May 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voel me er thuis

jan,
    19-12-2011

jammer van de gehorige kamers

Gereisd met partner in januari 2011