We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Perfecte uitvalsbasis om Mykonos stad te verkennen

Hookipa18,
    25-8-2016

Erg stijlvol en relaxed hotel. Het zwembad is een ideale plaats om rustig een boekje te lezen en een drankje te nemen. Kamers zijn smaakvol ingericht en onze kamer had een mooi uitzicht over zee.

Het hotel ligt aan de rand van Mykonos stad, dus ideaal om s'avonds op zoek te gaan naar een leuke bar en restaurant.

We waren in juni en dan is het gezellig druk, echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooist gelegen hotel van het eiland

Rene,
    1-12-2013

Gayfriendly hotel met een prachtige ligging. Op het zonnenterras en zwembad dat westelijk uitzicht geeft over de zee, en Mykonos-stad. 's Avonds kun je er zeer goed eten.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Accomodatie is prijzig maar je krijgt er veel voor terug. De kamers / huisjes worden goed onderhouden. Terrein is mooi aangelegd.

Gereisd anders in juli 2003

Pracht hotel op mooie locatie!

Suzanne,
    11-9-2008

Het is een prachtig hotel, eenvoudig maar heel netjes. met een prachtig uitzicht over de baai en de stad, een mooie zonsondergang, waar ook mensen vanuit de hele stad naar toe trekken om te zien. ontbijten met zo'n uitzicht, van een heerlijk en goed gevuld buffet was een goed begin van de dag en wel nodig om de heuvel op en af te klimmen! dat is het enige nadeel, die steile heuvel! maar wel lekker dichtbij de bus en de stad, en het vliegveld was ook dichtbij, maar daar hadden we geen last van! Vriendelijke service, wel veel mannelijke stellen, dus als vrouwelijk stel vielen we aardig op, maar dat maakte het niet ongezellig of ongemakkelijk, Alex van de bar was echt super! Het is relatief duur, maar je krijgt er ook wat voor terug! Een aanrader als je je niet ongemakkelijk voelt tussen allemaal mooie mannen!

Gereisd met partner in augustus 2008

Geweldig hotel en een echte aanrader voor ieder! Wij via

esther,
    3-10-2007

Geweldig hotel en een echte aanrader voor ieder! Wij hadden geboekt via een touroperator en kregen bij aankomst wel meteen de mooiste kamer met zeezicht...Het eten is erg goed in het hotel. Er komt je niets tekort bij het ontbijt. Het zwembad is erg mooi en je komt er geheel tot je rust. Wil je lekker de drukte op zoeken dan loop je zo het centrum in. Dit hotel is het allerbeste wat wij tot nu toe hebben bezocht in mykonos. We zijn al meerdere malen op mykonos geweest en zullen hier zeker weer willen komen.

Gereisd met partner in Wed Oct 03 2007 09:58:45 GMT+0000 (UTC)

Kregen upgrade naar de-luxe sea view kamer: iedere avond

R. van Deursen,
    29-9-2007

Kregen upgrade naar de-luxe sea view kamer: iedere avond genoten van de zonsondergang.

Gereisd met vrienden in september 2007