We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

hotels Mykonos met balkon / terras

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Sfeervol boutique hotel op geweldige locatie

Danielle,
    16-9-2018

Geweldig kleinschalig boutique hotel op loopafstand van Mykonos stad, eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij, mooie gerenoveerde kamer mer heerlijke bedden, goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda,
    14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer hartelijke bwdoening

Niek,
    19-6-2017

Net buiten mykonos stad leuke accommodatie nadeel slapen op een plank

Gereisd met partner in juni 2017

Een juweeltje

Esther,
    13-9-2016

Een hotel met een geweldig mooi uitzicht over Mykonos stad. Ruime kamers met satijnen beddengoed en badkamer voorzien van Yves Roches-producten. Natuurlijk ontbreken ook de koelkast, AC en kluisje niet. Zeer goed ontbijt en ook voor het diner kunt je hier goed terecht met meestal één van de mooiste romantische zonsondergangen. Voor de liefhebbers die een dagje niet op pad gaan maar lekker willen chillen bij het zwembad is er ook een lunchkaart.

Een heerlijk infinity zwembad met zeer goede ligbedden (inclusief handdoeken-service) en een barman die de heerlijkste drankjes / koffie voor je klaarmaakt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en voorziet in al je vragen en wensen, indien mogelijk.

Mykonos stad is te voet in ongeveer 10 minuutjes te bereiken, terug iets langer omdat er dan de nodige trappen naar boven genomen moet worden.

Eén nadeel: Dit hotel had in onze ogen aan het strand moeten liggen om het de verdiende 10+ te krijgen, maar dan had je vanuit het zwembad alleen niet zo'n fantastisch mooi uitzicht gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016