We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

mooi hotel

elha,
    15-6-2012

Hotel is mooi en erg vriendlijk personeel. Kamers zijn schoon en dagelijks schone handdoeken ontbijt was ook goed. Ligging 10 minuten vanaf centrum maar taxi kost 4 euro.

Gereisd met vrienden in Mon May 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Mykonos fan,
    21-9-2011

We hadden de Junior Suite geboekt. Het zijn mooi en ruime kamers en het uitzicht is geweldig. En ze zijn brandschoon elke x als het kamermeisje is geweest. Het hotel is echt in cycladen stijl met kleuren en wit. Het hotel straalt een rust uit. Het ontbijt en diner is in een mooie tuin. Het ontbijt is goed verzorgd en het eten is super. We hadden HP geboekt, zeker een aanrader. Het personeel is ontzettend vriendelijk en correct. Je wordt er goed verzorgd. 1 min puntje het is niet goed voor mensen slecht te been, want het prive strand is naar beneden lopen. En jammer dat het wat verder van Mykonosstad ligt. We hebben paar x taxi kosten 40 euro voor heen en terug. Is goed te doen. Geweldige vakantie gehad komt er zeker een x terug.

Gereisd met vrienden in Tue Sep 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig hotel!!

Simon en Jorieke,
    9-8-2011

Net terug van vakantiehoppen Cycladen en dit hotel aangedaan. Dit is echt het beste hotel van de 4 hotels geweest. Lekkere ligbedden op het zwembad, zeer goed ontbijt (avond eten niet gedaan) en vriendelijk personeel. Ook de kamers zijn zeer verzorgd en netjes. Het ligt wel op 10-15 min lopen van centrum. Om naar het centrum te komen is een beleving op zich (geen voetpaden, scheurende scooters/quads, wie het hardst toetert gaat eerst). Maar dit is niet het hotel aan te rekenen natuurlijk. Als we terug gaan naar Mykonos dan naar dit hotel!!!

Gereisd met partner in juli 2011

prettige ambiance, prima restaurant

Stoter,
    3-10-2009

Er is wel een groot verschil tussen de kamers. Kleinschalig hotel. De weg naar het toeristische centrum is hellend en langs de doorgaande weg.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima stek om zeker terug te komen

Karin,
    28-9-2009

Prima service, zeer aardige medewerkers. super ontbijt. Heerlijk zwembad en ligbedden met handdoekservice 10 minuten lopen naar centrum. aan te raden om zeker in de avond een taxi retour te nemen gezien de drukke stijle weg.( 5,=) Bushalte naar diverse stranden is dichtbij.

Gereisd alleenreizend in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)