We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

hotels Mykonos met aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Perfecte uitvalsbasis om Mykonos stad te verkennen

Hookipa18,
    25-8-2016

Erg stijlvol en relaxed hotel. Het zwembad is een ideale plaats om rustig een boekje te lezen en een drankje te nemen. Kamers zijn smaakvol ingericht en onze kamer had een mooi uitzicht over zee.

Het hotel ligt aan de rand van Mykonos stad, dus ideaal om s'avonds op zoek te gaan naar een leuke bar en restaurant.

We waren in juni en dan is het gezellig druk, echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische ervaring

Siska,
    3-6-2016

Personeel is heel attent en super vriendelijk! Ze doen er alles aan om het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk gegeten , er heerst een jonge hippe sfeer. Niet aan te raden voor mensen die moeilijk te been zijn. Diegenen die op zoek zijn naar volledige rust kunnen beter in mei, september of oktober gaan . Naast het hotel ligt een hippe beachbar die druk bezocht wordt om te feesten . ( van half juni tot half september ) . Mykonos stad is makkelijk te bereiken met de bus , (bushalte recht tegenover het hotel)

Gereisd met partner in mei 2016

Uitstekende service

filip_mulier,
    25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe hotel voor koppels.

Rudy,
    13-7-2012

Luxe hotel voor koppels. Kwalitatief eten maar beperkte menukeuze. Prijzige dranken. Bar ligt verborgen in een donker hoekje achter het restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgde kamers. Mooi uitzicht over de baai. Rustige ligging.

Gereisd met partner in Tue Jun 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voel me er thuis

jan,
    19-12-2011

jammer van de gehorige kamers

Gereisd met partner in januari 2011