We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Heerlijk

Ton Swart,
    23-11-2018

Het is een erg fijn hotel met lekker en gevarieerd eten. Echt fijn om een weekje uit te rusten maar na het hoogseizoen is de omgeving wel een beetje uitgestorven.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi hotel aan het mooiste strand van Mykonos

Beeckman An,
    16-4-2018

Prachtig hotel met heel ruime kamers. Prachtig uitzicht over het strand en de zee. Heel vriendelijke bediening. Het enige minpuntje is eigenlijk het ontbijt. Voor een 5 sterren hotel was het maar een "basic" ontbijt. Geen vers fruitsap. Geen verse fruitsalade. 7 dagen hetzelfde : hesp, kaas, ...

Gereisd met partner in juni 2017

Perfecte uitvalsbasis om Mykonos stad te verkennen

Hookipa18,
    25-8-2016

Erg stijlvol en relaxed hotel. Het zwembad is een ideale plaats om rustig een boekje te lezen en een drankje te nemen. Kamers zijn smaakvol ingericht en onze kamer had een mooi uitzicht over zee.

Het hotel ligt aan de rand van Mykonos stad, dus ideaal om s'avonds op zoek te gaan naar een leuke bar en restaurant.

We waren in juni en dan is het gezellig druk, echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

niet voor herhaling vatbaar

G+R,
    14-6-2016

Hadden een luxe kamer en die was oke.Katten die rondlopen in de refter vond ik helemaal niet oke.Ontbijt was oke.Avondeten was menukeuze in een zeer donker restaurant waar je dan een onnozel lampje krijgt om naar de menukaart te kijken + elke avond ne flauwerik tijdens het eten die wat op ne piano tokkelt.Geen enkele winkel in de buurt.Positief was gratis bus naar de stad.Een week Mykonos is te lang,eiland is heel klein en er is weinig te bezichtigen + erg duur.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Boutique Hotel

Vannoord,
    25-2-2015

Kleinschalig Boutique Hotel. Fijne service en fijn personeel. Ontbijt en eten is goed verzorgd. Wil je naar Mykonos stad, dan moet je wel een heuvel oplopen, maar dat valt reuze mee. je kan ook met de hotelbus naar de stad. De kamers zijn groot en licht (veel wit). Wij hadden uitkijk over zee, erg mooi. Super hotel voor wie op zijn wenken bediend wil worden, duur, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014