We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

Een juweeltje

Esther,
    13-9-2016

Een hotel met een geweldig mooi uitzicht over Mykonos stad. Ruime kamers met satijnen beddengoed en badkamer voorzien van Yves Roches-producten. Natuurlijk ontbreken ook de koelkast, AC en kluisje niet. Zeer goed ontbijt en ook voor het diner kunt je hier goed terecht met meestal één van de mooiste romantische zonsondergangen. Voor de liefhebbers die een dagje niet op pad gaan maar lekker willen chillen bij het zwembad is er ook een lunchkaart.

Een heerlijk infinity zwembad met zeer goede ligbedden (inclusief handdoeken-service) en een barman die de heerlijkste drankjes / koffie voor je klaarmaakt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en voorziet in al je vragen en wensen, indien mogelijk.

Mykonos stad is te voet in ongeveer 10 minuutjes te bereiken, terug iets langer omdat er dan de nodige trappen naar boven genomen moet worden.

Eén nadeel: Dit hotel had in onze ogen aan het strand moeten liggen om het de verdiende 10+ te krijgen, maar dan had je vanuit het zwembad alleen niet zo'n fantastisch mooi uitzicht gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

goed hotel je krijgt wat je verwacht

Roelof,
    9-8-2015

een niet overdreven luxekamer maar schoon en goed onderhouden. handdoeken elke dag schoon en bij het zwembad handdoeken service via een kaartjes systeem. bediening bij het zwembad en ook mogelijkheid tot lunch. verder is het geen nhotel voor mensen die slecht ter been zijn want het zijn een en al trappen. via de trappen kun je wel beneden bij het busstation komen en vandaar is het maar een paar honderd meter naar het oude centrum. nadelig is de enorme invasie vanaf de cruiseschepen waardoor de straatjes regelmatig verstopt raken

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

Marieta,
    29-9-2014

Dit is een hele fijne plek om op vakantie te gaan een fantastisch uitzicht Het ligt op een heuvel in een rustige buurt het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam deze accommodatie heeft een erg goed restaurant kamers worden elke dag schoongemaakt zie. De kamers zien er keurig uit

Gereisd met partner in september 2014

Goede ligging en zeer vriendelijk personeel

Peter,
    19-8-2014

Vanuit dit hotel (zelfs vanuit het zwembad - 'infinity pool') heb je een prachtig uitzicht over Mykonos stad, terwijl het centrum in 10 minuten te voet bereikbaar is. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014