We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Mykonos

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Sfeervol boutique hotel op geweldige locatie

Danielle,
    16-9-2018

Geweldig kleinschalig boutique hotel op loopafstand van Mykonos stad, eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij, mooie gerenoveerde kamer mer heerlijke bedden, goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Misschien later nog een keer terug

Ton hanegraaf,
    24-7-2018

Het hotel was goed alleen het ontbijt was een beetje karig , het enigste nadeel is als je slecht ter been bent moet je veel lopen of een taxi nemen voor de rest hebben wij het prima naar ons zin gehad en bij de restaurants aardige mensen alleen iets duurder dan andere plaatsen in Griekenland

Gereisd met partner in juli 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Aardig hotelletje !

Dirk,
    3-10-2017

De medewerkers zijn zeer gastvriendelijk. De kamers zijn voornamelijk gesitueerd aan de voorzijde. De kamers zijn gedateerd maar zijn wel schoon en voorzien van de belangrijkste zaken (balkon, goed bed, koelkast, airco, voldoende kastruimte, etc. Helaas moet je voor wifi naar de lobby.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda,
    14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel voor 3 nachten

Ingrid,
    30-8-2017

Hotel ligt buiten het centrum zit aan een drukke weg en vlak bij de lucht haven, dus het is best lawaaierig, maar als je de deuren dicht hebt, hoor je weinig. Kamers heel schoon en elke dag schone handdoeken. Zwembad prima! Ontbijt is goed en prima service. Wij hadden deze reis geboekt via een touroperator "verrassend cycladen " en we wisten niet in welke hotels we terecht zouden komen. Dus dit is het 1e hotel van de 4 eilanden. Tip: voor mensen die slecht ter been zijn, het is best een steile wandeling om naar Mykonos stad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017