hotels in Grevenmacher

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Grevenmacher

Reviews over Grevenmacher

• 8François TEUNISSEN21-09-2020

prima!

stadje aan de luxemburgese Moesel met een leuk centrum en een kleine wandelboulevard aan de rivier. Meerdere restaurants in centrum. Zowel de chinees en indische (zeldzaam in luxemburg) en natuurlijk de lokale keuken zijn vertegenwoordigd. Grevenmacher ligt goed voor een bezoek aan de moselstadjes en het duitse Saarburg. We verbleven 9 dagen op de stadscamping. Schoon sanitaire. Alleen de meeste staanplaatsen zodanig hellend dat je de camper niet helemaal waterpas krijgt maar voor caravans geen probleem. Het gemeentelijk zwembad grenst direct aan de camping die bijna aan de rivier gelegen is. Het was er een heel prettig verblijf. Gaan zeker weer terug want we hebben nog lang niet alles gezien en gedaan!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2020

• 8Teun27-07-2010

Gezellige boulevard en restaurants aan het water

Grevenmacher staat vooral bekend om de caves, de boulevard langs de Moesel en de enige ronde kerk in Luxemburg, verder gezellige restaurants aan het water en leuke steegjes

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Monique03-03-2010

Mwoah

Grevenmacher ligt aan de rivier de Moezel. Grevenmacher is de thuisbasis van Bernard-Massard, de producent van mousserende wijnen. We bezoeken deze wijnkelder, maar het maakt de beest niet in ons los. Bijna niemand drinkt wijn, en de meeste leerlingen nemen dan maar een flesje wijn mee voor hun vader of moeder. Grappig is, dat we een rondleiding in het Nederlands krijgen.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 1991

• 6Ellen14-09-2009

Niets bijzonders

Deze plek is er een die je beter voorbij kan rijden. Er zijn geen bijzondere bezienswaardigheden. Mocht u er toch stranden dan zijn er wel aardge kroegjes (drie om precies te zijn), maar er zijn er vast leukere in leukere plaatsjes. De omgeving richting Echternach is wel prachtig.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Roel20-10-2008

Leuk voor weekend of midweek

Wij hadden een huisje gehuurd, middein het dorpje. Dorpje straalt heel veel rust uit en fungeert als prima uitval basis voor wandelen in Echternach, met bus naar Luxemburg of met trein/auto naar Trier. Ligt aan de Moesel dus ook vanuit dit dorpje mooie wandel of fietsroutes. Genoten voor een midweek!

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Ann Marien11-06-2008

Het was een heel leuk stadje. Niet groot maar wel gezellig!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur