Reviews over Gréoux-les-Bains

Mooi hotel

Karin,
    30-6-2017

Mooi hotel met airco in de kamers, lekker balkon ( als je aan de terraszijde zit) met zonnewering, goed ontbijt en aardig personeel, klein zwembad met genoeg schaduwplekken en op loopafstand van het gezellige autovrije dorpje.

Heerlijk en schoon hotel

Rein de Waart,
    18-10-2016

Hotel Lou Paradou is een goed hotel in een prachtig dorp, gelegen aan de Verdon. Vanuit hier kun je mooie tripjes maken in de geweldig mooie omgeving van de Verdon. De kamers zijn schoon en er is op de standaardkamers een koelkast en kitchenette aanwezig. In de lobby is een barretje die op het moment

van onze aanwezigheid niet open was. Dit gaat in de toekomst wel gebeuren volgens de eigenaar. Aan het zwembad zijn ligstoelen aanwezig en er is een mooie en goed onderhouden tuin. Jammer dat het ontbijt aan de prijzige kant is. Wij hebben daarom alleen logies genomen en zelf ons stokbroodje gehaald.

Dit hotel is wat ons betreft een absolute aanrader.

Prima hotel, behalve ontbijt

FREKL,
    18-10-2016

Ligging, kamer, zwembad, dorp en schoonmaak kamer prima. Ontbijt zeer matig; aanbod is redelijk maar op veel te kleine buffetruimte(tafel) waardoor brood, beleg e.d. bij elkaar gepropt, aanvulling als iets op is duurt veel te lang en lege tafeltjes worden nauwelijks opgeruimd en schoongemaakt waardoor de ontbijttafeltjes op het terras vaak ongebruikt blijven(want vol met gebruikt serviesgoed). Onbegrijpelijk slechte ontbijtservice!

Culinaire topper!

stanensofie,
    5-9-2015

We hebben hier een fijne vakantie gehad. Het personeel is er heel vriendelijk. Het hotel en de kamers zijn wat verouderd maar worden goed onderhouden en alles is proper. Jammer dat er vast tapijt ligt. Het is fijn om aan het zwembad te liggen omdat de bomen rondom als natuurlijke parasols fungeren. De grootste troef van dit hotel is de uitstekende keuken. Die steekt er met kop en schouders boven uit. Wat wij zouden veranderen is het boeken van een kamer met groot comfort. Sommige van deze kamers liggen aan de terraszijde en dan heb je een balkon wat zeer aangenaam is, sommige kamers liggen aan de achterkant en dan heb je geen balkon. Ons hotel was wel goed gelegen om de omgeving te verkennen.

verouderd hotel met uitstekende keuken

carine en frank,
    24-8-2014

hotel is verouderd , maar bied aan koppels een uitwekende uitvalsbasis.Ligging vlakbij de thermen van greoux les bains.

Vooral een ouder publiek. stilte /rust worden geapprecieerd .