We hebben een aantal aanbieders voor Grein voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Grein voor je op een rij gezet:

Reviews over Grein

Super ontvangen en vriendelijkheid ten top

Jan van dijk,
    14-5-2017

Verzorgd... ook voor detail.... aaan alles gedacht

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heel goed pension!

Kitty,
    16-9-2015

Adres gekregen via toeristenbureau tijdens onze Passau-Wenen fietstocht. Heel aardige gastvrouw. Mooie, schone kamer. Daarnaast is er een overdekte fietsenstalling gelegen aan een binnenplaats, met ook nog overdekt terrasje en een stube, waar je kunt zitten en zelf drinken kunt pakken (later afrekenen). Heel goed ontbijtbuffetje. Enige minpunt: verkeerslawaai door ligging aan doorgaande weg. (wordt volgens gastvrouw op korte termijn verkeersluwer.)

Gereisd met vrienden in september 2015

Erg leuk pension voor fietsers

joke,
    8-8-2013

Het is een erg leuk pension, ingericht met frisse kleuren, schoon en met vriendelijke bediening. Er is een terrasje met een koelkast en frisdrankautomaat waar je jezelf uit kunt bedienen tegen heel redelijke prijzen. Voor de fietser is er alles, goede stalling, reparatieset, pomp enz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Gastvrij hotel in de bergen

Jaap ,
    1-10-2012

Een week gelogeerd in dit hotel, wat circa 5 kilometer van het dorp Grein en de Donau ligt. Om driehonderd meter naar boven te fietsen was even schrikken na een dag fietsen. Maar het hotel verzorgt een taxidienst met het dorp Grein, zodat je steeds aan het einde vaneen (fiets-)dag nog omhoog hoeft te fietsen. Gewoon opbellen.

Het hotel zelf ligt aan een weg, welke door veel motorrijders wordt gebruikt. In de omgeving kun je mooi wandelen, maar verder is er niet veel te doen. De hotelleiding is heel gastvrij en probeert het naar je zin te maken. Ontbijt is voldoende evenals het diner (half-pension). De kamers in het nieuwe deel zijn ruim. Vanuit het hotel een zestal afwisselende fietstochten gemaakt.

Mooi zwembad en fraaie sauna aanwezig. In de winter wordt nog een tweede sauna (in de molen) gebruikt.

Gereisd met partner in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Buiten Grein en niet met fiets te bereiken

Henk,
    4-8-2010

Een heel aardig hotel met ruime kamers, goede bediening en service. Hartelijk personeel. Niet vanuit Grein met de fiets te bereiken! Je wordt afgehaald met een auto met fietsambulance. Niet flexibel om gasten in het dorp op te komen halen dus erg lang moeten wachten. Het hotel ligt wat saai in de heuvels met een drukke weg erlangs, geliefd door motorrijders. Prijs/prestatieverhouding is in orde.

Gereisd met partner in mei 2010