Great Yarmouth

hotels in Great Yarmouth

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Great Yarmouth

Reviews over Great Yarmouth

• 3Herman05-08-2017

Wat een vergane glorie. Verkeerd entertainment

Great Yarmout boulevard oogt als een kermis waar mensen niet meer naartoe willen. De arme kant van Great Yarmouth is nadrukkelijk aanwezig en overal zie je dat de stad verpauperd is. Het schijnt dat je in de omgeving leuk kunt fietsen, maar daar ben ik helaas niet aan toegekomen. Een wandeling naar het noorden wordt geblokkeerd door een huisjespark. Mijn hardloopronde naar het zuiden bedraagt maximaal 8 kilometer dus dan maar 2 keer. Ik vind er echt niets aan. Helaas. Bij een strandwandeling wel zeehonden in zee zien liggen. Ik verwacht dat de waterkwaliteit dus goed zal zijn. De mensen die ik ontmoet hen zijn eigenlijk allemaal aardig.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in mei 2016

• 6Ran31-03-2010

Niet echt een aanrader

Great Yarmouth is vergane glorie. Vroeger (1880-1920) een prestigeuze badplaats. Nu een boulevard vol met gokpaleizen en een Engels hooligan publiek in camping smokings. De omgeving is wel mooi en zeer geschikt voor watersporten en natuur (the Broads). Er zijn een aantal restaurants die zeer de moeite waard zijn, zoals 'the Olive Garden (Cypriotisch) & Sawadee (Thai). De meeste hotels stammen uit de glorietijd en zijn dus oud. (zeker 15 keer bezocht in 3 jaar)

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur