• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Granville

Reviews over Granville

• 8Peter09-09-2013

Ja, toch wel de moeite voor een tussenstop.

Wij waren hier in de buurt en hebben er een dag halt gehouden. Toch wel de moeite, vooral de bovenstad met schitterende vergezichten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Ramona09-10-2012

Leuke stad

Wij zijn er niet heel lang geweest maar wat we hebben gezien was prima, leuke stad om te bezoeken. Vanaf Granville is het ook makkelijk om de boot te pakken naar Jersey waar je je goed kunt vermaken. Hotels in overvloed in Granville. Grote haven waar leuke bootjes te zien zijn.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Bartho28-08-2011

Rots in de zee

Granville is een grote plaats in het westen van Normandie. Wel leuk, maar niet super bezienswaardig. De bovenstad, gelegen op een rots uitstekend in de zee, is een bezoekje waard. De huizen daar zijn niet erg bezienswaardig, het uitzicht is de moeite waard. Tip: loop helemaal door tot de punt van het schiereiland, een geweldig uitzicht. De benedenstad is wat rommelig en druk. Er zijn wel wat leuke restaurantjes, maar niet in overvloed. Goede uitvalsbasis om Mont Saint Michel te bezoeken, ook is een trip met de boot naar Jersey de moeite waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Patsy06-11-2010

Monaco van het Noorden

Eb en vloed met een meter of 10 verval, geweldig om te zien hoe de bootjes droog komen te liggen. Veel levendigheid aan de boulevard. De oversteek (1 uur varen) naar het engelse Jersey is een abolute aanrader. Je kunt er fantastisch wandelen langs de 'atlantic wall' uit de 2e wereldoorlog.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Erik26-09-2010

Het Knokke van Normandie...

Knokke, in positieve EN negatieve zin. Positief, vanwege de casino's en het haventje, negatief vanwege het hoge gehalte 'vergane glorie', helaas...

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Carina06-06-2010

gezellig havenstadje met mooi achterland

Het is geen grote badplaats maar de sfeer aan de haven en op de rotsen, waar je een mooie rondwandeling kunt maken vond ik heel plezierig. Een reisje naar eiland Chausey is een aanrader!

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2010