Grange-over-Sands

We hebben een aantal aanbieders voor Grange-over-Sands voor je op een rij gezet:

Reviews over Grange-over-Sands

mooi hotel maar niet alle kamers

Petra,
    20-5-2014

Mooi hotel maar vraag om een gerenoveerde kamer met goed uitzicht. Wij keken op ooghoogte uit over het parkeerterrein en dat is echt niet leuk. De eetzaal is spectaculair fraai. Moet je echt gezien hebben. Het is leuk om naar het strand te wandelen, heel mooi uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2014

Perfect adres voor rustig verblij

Rinus,
    21-6-2013

Dit kleine familiehotel is erg fraai gelegen te midden van een rustige natuur op een beboste helling, men wordt hier s'morgens alleen maar wakker van de fluitende vogels en toch ligt het hotel op slechts 400 mtr. van het centrum van Grange.

De sfeer is er erg gemoedelijk en de service staat hier hoog in het vaandel, er is een gezellige bar en de keuken is subliem, ontbijt en diner stonden dan ook op een hoog niveau, de prijs/kwaliteit verhouding is dan ook meer dan uitstekend.

We verbleven in dit hotel om uitstapjes te maken in het Lake District hoewel dit hotel er buiten ligt, maar de hotelprijzen zijn hier een stuk vriendelijker dan in het hart van het Lake District, het was dan ook een uitstekende uitvalsbasis.

Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen

Als men van rust houd en lekker eten dan is dit de "place to be"

Gereisd met partner in juni 2013