Reviews over Grand-Han

Heerlijk gegeten

Fam. De Smedt
    10-3-2017

Sommige kamers zijn nogal klein, maar anderen zijn dan weer heel groot. Wij, als ouders hadden een kleine kamer, maar onze kinderen een hele grote.

Het eten is er overheerlijk! En de bediening is zeer vriendelijk.

Stijlvol hotel op mooie locatie, service kan beter

Erik
    9-6-2014

La Passerelle is gevestigd in een typisch Waals gebouw en ligt direct aan een rustige binnendoorweg op 15min van Durbuy. Het terras en het speelveld bij het hotel grenzen direct aan de Ourthe. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

De kamers zijn mooi en modern ingericht. Zeker de hoekkamers hebben veel lichtinval met uitzicht op de rivier de Ourthe. Het bed was ook prima. Er hing wel vaak een raar luchtje in de kamer (afkomstig uit de afvoer).

Het hotel zelf is modern en stijlvol ingericht met een mooie eetzaal. Het ontbijt was prima in orde met genoeg keus, al zou het fijn zijn als er ook tomaten en andere groenten werden geserveerd.

Het hotel heeft een mooi terras en een leuke bar, maar helaas was er overdag niemand in de buurt om een drankje te serveren. 's Avonds was er wel personeel maar deze zaten vaak zelf in de bar luidruchtig met elkaar te praten.

Jammer genoeg was de ontvangst niet erg vriendelijk en bij checkout werd ook niet gevraagd of alles naar wens was.

Grand-Han scoort een 7 uit 10, op basis van 6 reviews