• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Granada

Reviews over Granada

TOP authentiek hotel nabij Grenada!

Oskar, 21-11-2017

Fantastisch hotel in de buurt van Grenada. Groot eigen terrein en mooie ruime opzet met kamer in authentieke stijl.

Dineren kan uitstekend in het zeer mooi verbouwde restaurant annex loungeplek met openhaard, ook leuk om een borrel te drinken.

Daarnaast is het personeel attent, maar zeker niet overdreven aanwezig. Kortom aanrader!

De ligging is afgelegen, dus eigen auto is nodig en de laatste kilometer kan je beter de eerste keer met daglicht doen.

Mooi stadshotel

Prima buffet en ontbijt

Redelijke consumptieprijzen

Dichtbij de perfectie

Henrich, 29-7-2017
    Fantastisch hotel dat voor groot deel uit voormalig klooster bestaat. Subliem restaurant, waarbij je deels op de binnenplaats kan eten. Wel de nodige trappetjes en gangetjes. Wij verbleven in een suite (kamer 131) met een eigen patio. Zeer ruime kamer met dubbele wastafel en goede douche.Wel wat straatlawaai, maar daar binnen vrijwel geen last van gehad. In 15 minuten lopen sta je in het winkelgebied en kom je langs diverse adressen om goed te kunnen ontbijten.

Mooi sjiek hotel, tegenover ingang Alhambra

Marian, 22-6-2017
    De ligging is natuurlijk super en de kamer zag er sjiek uit met een heerlijk bed en centraal ingestelde airco. Het was schoon. De wandeling naar het centrum valt heen wel mee, terug raden wij de shuttlebus aan, kost maar 1,20 euro en echt, als het 40 graden is wil je niet die stijle weg omhoog lopen ;-). Lunch hebben we ook in het hotel gegeten en dat was niet bijzonder (pasta te lang gekookt, taaie asperges). Ontbijt vonden wij prima, genoeg keuze.

Droomlocatie

Marga Koning, 3-6-2017
    Hotel Cortijo del Marques krijgt van ons een dikke 10! Verliefd geworden op deze locatie! Prachtig gelegen in de natuur en heerlijk ontbijt en diner! Heerlijk zwembad en ontzettend aardige eigenaar en zijn vrouw! Zijn hier echt verwend en willen hier zeker terugkomen! Echte aanrader! Granada is ruim half uur rijden, dus redelijk dichtbij!
Granada scoort een 8,8 uit 10, op basis van 233 reviews