Gran Canaria

Hotels Gran Canaria

Helemaal tot rust komen tijdens je zonvakantie? Dan is een verblijf in een hotel op Gran Canaria een aanrader. Veel van de hotels op Gran Canaria liggen direct aan de kust en de lange boulevard. Zo struin je langs de vele gezellige winkeltjes, eet je de lekkerste tapas op het terras of flaneer je over het strand. Cultuurliefhebbers zitten helemaal goed in hoofdstad Las Palmas waar je de oudste kathedralen bezoekt, terwijl jongeren tot in de late uurtjes van het nachtleven genieten. Ben jij al overtuigd van een ontspannen vakantie op Gran Canaria? Lees dan mee en ontdek de verschillende soorten hotels op Gran Canaria.

Soorten hotels op Gran Canaria

Zie je jezelf al zitten met een heerlijke Sangria op een van de mooie zandstranden van Gran Canaria, maar heb je nog geen hotel geboekt? Op het eiland vind je verschillende soorten hotels. Veel van jullie boeken een all-inclusive hotel op Gran Canaria. Vanaf aankomst bij het hotel hoef je nergens meer aan te denken. Alle maaltijden en drankjes worden naar je toe gebracht. Een populair hotel waar je all-inclusive verblijft én waar het eten volgens jullie heel goed smaakt is Hotel Seaside Sandy Beach. Kies een stukje vis of vlees en de kok maakt het ter plekke klaar. Zo is je eten altijd warm en heb je genoeg keuze.

Liefhebbers van een rustige vakantie zitten helemaal goed bij Hotel Suite Princess. Hier geniet je van de adults only formule. Reviewer Karolien schrijft hierover: ‘Het hotel is alleen voor volwassenen en wij vonden het heerlijk! We zijn dol op kinderen maar soms is het heerlijk om te genieten van zon, zee en zalig verwend te worden.’ Veel van jullie zijn het hiermee eens. Aan het zwembad of strand geniet je van de lekkerste cocktails en natuurlijk van de Spaanse temperaturen.

Toch liever op vakantie met de kids? Alle leeftijden genieten bij Hotel Occidental Margaritas. Terwijl de kinderen vriendjes maken bij de miniclub, roetsjen van de glijbanen of een balletje slaan op de tennisbaan, kom jij tot rust in de sauna. Tiffany schrijft: ‘Het animatieteam is top, mijn dochter heeft door dit team de tijd van haar leven gehad. Voor de muziek en Bingo etc. kwamen wij juist bij het eerste zwembad zitten omdat het zo gezellig is. Ze hebben een super leuke speeltuin waar wij veel tijd hebben doorgebracht met onze dochter.’

Een kindvriendelijk, all-inclusive of adults only hotel? De keuze aan hotels op Gran Canaria is reuze. Bekijk hier alle soorten hotels op Gran Canaria en laat je inspireren door eerdere ervaringen van vakantiegangers.

Bekijk alle accommodaties

hotels Gran Canaria

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Canaria voor je op een rij gezet:

Kras
Kras