Goudstrand (Golden Sands)

We hebben een aantal aanbieders voor Goudstrand (Golden Sands) voor je op een rij gezet:

hotels Goudstrand (Golden Sands)

Reviews over Goudstrand (Golden Sands)

Leuk om eens meegemaakt te hebben!

Denise,
    6-10-2018

Goed: Veel variatie aan eten, lekkere cocktails, het hele hotel en ook de kamers zijn netjes en schoon, goede ligging nabij strand en boulevard.

Minder goed: Medewerkers aan de bar niet zo vriendelijk (er kan vaak geen lachje of knikje vanaf), in de kamer hadden we een kapotte douche, na 2x vragen is het uiteindelijk wel verholpen. In het restaurant en vooral Aziatisch restaurant is het ongelofelijk warm. Erg kinderrijk: voor een familie met jonge kinderen hartstikke leuk maar voor ons dus minder. Op animatie zit ik zelf totaal niet te wachten al was het verder ook niet storend. Je kunt ervoor kiezen om ergens anders te zitten.

Een volgende keer zou ik voor een rustiger hotel kiezen met dezelfde “voordelen” als dit hotel want het ontbreekt je hier aan niets.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Goede keuze, vriendelijk

T theunissen1961,
    23-9-2018

Ik kon dit hotelketen al van Turkije en opzet is goed

Gereisd alleenreizend in september 2018

Wel leuk, herhalingsvatbaar met een maar..

Peter,
    10-9-2018

Lekker dichtbij strand+boulevard. Verwarmd binnenzwembad. Vriendelijk en goed kamerpersoneel. Gratis wifi op alle kamers en lekkere cocktails.

Eten van buffetrestaurant valt tegen qua variatie en smaak. Ook de dressing code van lange broek voor (volwassen) mannen in combinatie met 30 graden buitentemperatuur en slecht werkende airco is verschrikkelijk.

A la carte restaurant absoluut niet proberen. Diepvriessushi.

Heel erg gericht op frans, duits en russisch publiek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Radost Zheleva, Customer Service, 23-9-2018

Dear Peter,

thank you for your review.

Best regards,

Your Grifid Team

Prima verblijf

Familie F.,
    31-8-2018

Prima hotel. Vriendelijk personeel en een zeer actief animatieteam. Personeel heeft plezier aan hun werk, dat brengen ze ook over op de gasten. Eten blijft een kwestie van smaak, voor ons prima. Er is ook voldoende keuze voor elk gezinslid. Kamer is netjes maar kan een update gebruiken. In de omgeving is zat te doen om je naast de activiteiten in het hotel zelf te vermaken. Wij durven het hotel gerust aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Nina Neshkova, Guest Relations Officer, Sales manager, 12-2-2019

Dear Familie F,

Many thanks for taking the time to write and publish your nice review of Melia Grand Hermitage. We feel great to know that you enjoyed your stay with us and that you are satisfied with our dedicated animation team, room cleanliness and the services provided by our employees.

We look forward to hosting you again!

Yours sincerely,

Nina Neshkova

Guest Relations Officer

Melia Grand Hermitage

Mooi hotel

Wessels123,
    31-8-2018

Het eten was redelijk maar het hotel zag er super uit en de medewerkers zijn heel behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2018