Gothenburg / Göteborg

We hebben een aantal aanbieders voor Gothenburg / Göteborg voor je op een rij gezet:

hotels Gothenburg / Göteborg

Reviews over Gothenburg / Göteborg

Super hotel, knappe inrichting, top ontbijt

Caroline,
    4-11-2017

- zweedse design: mooie kamers, mooie ontbijtzaal, mooie inkomhal

- heel lekker en verzorgd ontbijt met veel granen, fruit, lekker bruin brood, zalm,.... hogere standaard

- met de boot kan je gemakkelijk de oversteek doen naar de stad

- restaurant is ook een aanrader

- heerlijke welness bij koude temperaturen: buiten jaccuzi, sauna, .... tiptop in orde

- vriendelijk en behulpzaam personeel

- In de buurt rond het hotel is er niet veel, enkel universiteit of hogere school en bedrijven. Dus om s avonds nog even iets te gaan drinken of kort nog eens de stad in te trekken is het niet ideaal gelegen.

Gereisd met partner in april 2017

Perfecte ligging, service en ontbijt; kamer klein

erikdr,
    9-8-2017

Zoveel geode zaken, ook gratis thee-koffie op BG te halen ook meeneemaar naar kamer; als trouwe klant kregen we zelfs waterkoker mee naar kamer. Maar de kamer zelf is vrij klein, twijfelaar-bed met zachte matrassen. Badkamer ruim genoeg maar uit Jaren '70 ofzo, Dus alleen aan te raden voor echte 3 sterren prijs niet meer,

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel

marcel_vdbrink,
    11-12-2015

Wifi is gratis en goed.

Kamer & bed: geen opmerkingen.

Ontbijt: prima.

Vanaf het hotel kun je met het veerpontje oversteken en naar de binnenstad lopen. Veerpont is gratis en vaart tot 1900 uur.

Gereisd alleenreizend in december 2015

Eenvoudig, prima hotel

Manon,
    22-9-2014

Ietwat kleine kamer met een enorm smal bed, terwijl dit wel verkocht wordt als tweepersoonskamer. Badkamer bovengemiddeld. Ontbijt uitgebreid en vers. Slechts een klein stukje lopen naar het centrum.

Gereisd met vrienden in september 2014

Prima hotel voor stedentrip

cock,
    14-8-2014

Ligging midden in het centrum naast het centraal station.

Ideaal om te verblijven als je een dagje de stad wilt verkennen.

vanwege de ligging wel veel lawaai dus met mooi weer is met raam open slapen niet te doen.

Kamers wat gedateerd maar dat past bij de ouderdom van het hotel wat volgens de omschrijving het "oudste" hotel inGothenborg is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014