Gothenburg / Göteborg

We hebben een aantal aanbieders voor Gothenburg / Göteborg voor je op een rij gezet:

hotels Gothenburg / Göteborg

Reviews over Gothenburg / Göteborg

fantastisch

Mat,
    3-4-2018

Prachtig & Fantastich. Schoon en verzorgd

Gereisd met partner in februari 2018

Dicht bij vervoer naar de stad.

Frans v d B,
    29-10-2017

Ligt vlak bij het openbaar vervoer, zo wel tram als boot. Ruime kamer. Uitzicht over de haven (waar de veerboten vertrekken naar Denemarken enz), echter er zijn ook kamers waar gedeeltelijk een gebouw voor staat. De menukaart in het hotel is beperkt. In de omgeving zijn wel 2 andere eetgelegenheden. Vlak bij het hotel onder de grote brug komt de plaatselijke bevolking 's avonds samen.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel

Thijmen,
    25-8-2016

Wij hadden een vierpersoonskamer. Een ruime kamer met een ook ruime badkamer. Mooi ingericht in een oud pakhuis naast het water. Het zwembad is niet echt een zwembad maar meer een hottub, maar je zit wel buiten op het dak. Het hotel heeft ook een fittnesgedeelte het ontbijt was lekker, en grote keuze.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel in oud pakhuis

maurice,
    21-8-2016

Voor een nacht gebleven op de familiekamer. Ruime kamer met een mooi uitzicht. Ligt in een trendy wijk. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Wij hadden via het hotel het parkeren geregeld. Kinderen kregen een bon voor een ijsje. Ontbijt is super. Keuze is ruim inclusief pannenkoeken. Volvomuseum is 10 minuten rijden. Op de 8e verdieping staat fitnessapparatuur en is er een hottube op het dakterras. Hotel is een voormalig pakhuis. Dit komt in veel facetten terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima hotel, late check out

Heleen,
    24-4-2016

Een prima hotel met een prima service op de zondag: ontbijt tot 12 uur en uitchecken om 15.00 uur zonder extra kosten. Gratis wifi. Ik had een 1-persoonskamer. Prima douche, föhn. In de middag en avond gratis thee en koffie en wat koekjes in de lounge. Goede ligging, op loopafstand van het centrum, vlakbij de terminal van de Stena Line. Openbaar vervoer halte op 3 minuten loopafstand. En dan 2-3 haltes naar het centraal station.

Gereisd alleenreizend in april 2016