Gossensass / Colle Isarco

hotels in Gossensass / Colle Isarco

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Gossensass / Colle Isarco

Reviews over Gossensass / Colle Isarco

• 9MARIACRISTINA BRASCA27-03-2011

POSTO ACCOGLIENTE E ARIA FINE

SONO ANDATA IN ESTATE ED HO POTUTO GUSTARE PASSEGGIATE VARIE E DIVERSAMENTE IMPEGNATIVE SIA PER TEMPO IMPIEGATO, SIA PER DIFFICOLTA' RICHESTE, SIA PER INTERESSI SUSCITATI. NON SONO STATA IN CASA CHE PER DORMIRE E QUALCHE VOLTA PER MANGIARE. LA CUCINA LOCALE E' OTTIMA E, MALGRADO SODDISFI LO STOMACO E IL PALATO, L'HO TROVATA DIGESTIVA. CENTRO DI RITROVO SOCIALE E FOLCLORISTICO E' VIPITENO DOVE MI SONO RECATA SPESSO PER FARE COMPERE O PER SEDERMI IN QUALCHE BAR A GUSTARE IL PASSEGGIO IN COMPAGNIA .INSOMMA CONSIGLIO QUESTA VACANZA A PERSONE DI TUTTE LE ETA'.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Stephanie27-01-2008

Ik kom hier al vanaf 1985 (7 jaar oud) met wat tussenpozen, sinds er een schitterend hotel onderaan de lift staat ieder jaar. Ondanks het klein aantal kilometers aan piste wijken we niet uit naar andere, grotere skigebieden. Voor (kleine) kinderen is er zowel boven als onder wat te spelen. Het dorpje is heel saai maar het nabijgelegen Vipiteno is erg leuk om na het skieën eens te bekijken. Voor Apres ski ben je hier echt verkeerd maar 's avonds gezellig en betaalbaar in de bar met een potje kaarten of ander gezelschapsspel komt helemaal goed. Ik denk dat ik hier nog jaren ga komen!

• 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Conny Das22-12-2007

Wij zijn hier een paar jaar geweest, met veel kinderen en veel beginners, zowel de kinderen als de volwassenen. Jammer dat je naar St. Anton moet rijden voor de skilies, maar als ze naar Ladurns mogen gaat er een wereld voor ze open. Mooie brede pistes, voor iedereen te doen. De italianen in Zuid Tirol zijn echt super gastvrij, vooral ook naar de kinderen. Na 2 jaar Oostenrijk gaan we toch weer terug naar Italie.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad