hotels in Goch

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Goch

Reviews over Goch

• 6AK03811-07-2017

Weinig te beleven

Beetje ingeslapen stadje dichtbij de Nederlandse grens. Het leukste is het park langs het riviertje de Niers.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Marian18-07-2015

Prettige locatie

Dit Hotel is niet geschikt voor kleine kinderen die graag willen spelen.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Rinus30-08-2012

Leuk en levendig stadje

Goch is een leuk en levendig stadje niet ver van de Nederlandse grens, het is daardoor ook zeer populair bij Nederlanders die er inkopen doen. In het centrum van Goch ligt een ruim marktplein dat omgeven word door een aantal statige gebouwen zoals het Rathuis en een bijzonder fraai koopmanshuis, er zijn vele terrasjes en voor de liefhebbers van winkelen is er eveneens een ruim aanbod. De hoofdkerk van Goch heeft een zeer markante toren door zijn bijzondere architectuur. Het licht golvende landschap van akkers, weilanden en bossen rond Goch leent zich uitstekend voor het maken van wandelingen en fietstochten, het stadje is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de vele bezienswaardigheden in de omgeving..

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2009

• 7arija18-08-2012

gezellig stadje

't Is goed winkelen in Goch. Cultuur vonden we iets minder maar wie weet hebben we niet op de juiste plaatsen gekeken.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9wim van aals14-05-2008

wij komen zeer graag in goch is er rustig en de mensen zijn heel vriendelijk dus wij gaan daar van het jaar weer onze vakentie beginen

• 8Omgeving

Gereisd in mei 2008