Sorteren

Reviews over Glasgow

Warm Schots hotel

E.B.
    5-1-2017

Een kleinschalig hotel op een goede locatie in de stad. Het is gelegen op een kwartiertje lopen van het populaire Westend en ong. 20 min. lopen van het stadscentrum. In de buurt veel restaurantjes en pubs, maar ik moet zeggen dat ik ook in geen andere stad waar ik geweest ben zoveel horeca per m2 heb gezien. Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het pand op 3e verdieping, best ruim en mooie grote badkamer met stortdouche. (hing wel wat een onaangename lucht in de badkamer) Koffie/thee op de kamer, top. Iedere dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken aangevuld. Omdat ik zelf nogal landelijk woon vond ik het verkeer licht hinderlijk, het is namelijk een behoorlijk drukke weg voor het hotel, dit gaat de hele nacht door. Het ontbijt is Engels danwel Schots: prima maar je moet er van houden want er is niet veel anders. (als je vraagt bakken ze een eitje voor je) De medewerkers waren allemaal supervriendelijk en gastvrij! Ik zou het hotel zeker aanraden.

Verassend comfortabel hotel midden in het centrum

Julius
    7-7-2016

Voor hen die van shoppen houden en goede restaurants een ideaal adres. Modern eigentijds hotel, op enkele stappen van hippe stadscentrum. Wij hadden compacte, goed verzorgde en compleet ingerichte kamer. Uitgebreid continentaal ontbijt met veel eco-produten (dus geen Engels/Schots ontbijt). Auto in garage enkele straten verder geparkeerd; hotelgasten betalen £ 7,-- per dag (vrij ongemakkelijke procedure).

Superhotel op goede lokatie

Mulder
    2-7-2013

Het is een ultra modern hotel met wel kleine kamers maar die zijn zo ingericht dat het eigenlijk niet uitmaakt. Heerlijke douche en perfect bed.

Ontbijt was in tegenstelling tot een eerder review uitstekend, alles was inbegrepen voor de 10 pond, dus ook smoothies, croissant etc

High Tech & Compact

geert.vangoethem
    15-4-2012

Dit is een nieuw hotel concept. De gast wordt aangemoedigd om zelf in en out te checken, je krijgt assistentie en dit gaat prima (beetje zoals pinnen). De ontvangst is jong en vriendelijk. De kamer is compact (geen plaats tussen bed en muur), maar wel high tech uitgerust met een centrale afstandsbediening voor alle functies (tv, licht, airco..). Ik was solo en voor mij was dit ok, maar ik kan me inbeelden dat je als koppel wel wat meer ruimte wil. Hart van dit hotel is de zeer ruime en gezellige lobby, opgevat als een gemeenschappelijke leefkamer. Annex is de bar en restaurant. Alles in dezelfde jonge hippe stijl. Ontbijten doe je hier beter niet, te duur en niet echt goed. Ook de prijs van drankjes is fors. Gezien de meer dan redelijke kamerprijs, al bij al een excellente keuze.

Top Hotel!

Sjoerd
    8-3-2012

Wij waren op doortocht door Schotland en hadden in Glasgow dit hotel geboekt. Het is een super goed hotel! Alles klopt, alleen de klamers zijn klein maar de inrichting/design/service maakt dit meer dan goed. Ligging is midden in het centrum dus beter kon voor ons ook niet.

Prijs/kwaliteit verdiend een 10!