Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Gjern

Reviews over Gjern

• 5Barbara B.29-07-2019

Het Landal Park daar is prima

Erg klein dorp, er is een spar en je kunt tanken, dat is het wel.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2019

• 9christiaan10-07-2013

Erg leuk!

Het was een erg leuke bestemming, mooie omgeving en veel te doen in de omgeving. Ook is Århus, een van de grootste steden in Denemarken, binnen bereik.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd in januari 2012

• 8jellet9829-08-2012

Leuk dorpje

Gjern is een leuk klein dorpje met wat winkeltjes, waaronder een supermarktje en een bakker. Verder is er niet veel te beleven, echter wie van rust houdt.....

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

augustus 2012

• 9Fam. Van den Ham18-08-2012

Super leuk en mooi verzorgd park

We zijn net terug, maar wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad. Het huisje was super (type A, net gerenoveerd). Erg schoon (hadden we niet echt verwacht nav de referenties van voorgaande jaren), netjes, verzorgd, compleet. Een keurig verzorgd park. De mensen en hun mentaliteit waren een extra positieve aanvulling (rustig, maar absoluut bereidwillig en geweldig voor kinderen - uitgaan van het kind ipv uitgaan van de persoon die het organiseerd + kind wel proberen uit te dagen). Er is veel te doen in Denemarken, maar misschien ligt niet alles naast de deur.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

augustus 2012

• 5Mylene09-08-2012

Weinig te doen

Gjern is alleen een plaatsje waar je voor kleine boodschappen terecht kan verder is er weinig te doen. De omgeving is wel mooi, maar dat is in heel Denemarken

juli 2012

• 6Fam. Bekx12-05-2010

Klein dorp nabij bungalowpark Danparcs

Klein Deens dorpje, met een kerk, supermarkt, bakker, bank etc. In Gjern is een automobilmuseum, een hotel, en op een paar km afstand een bungalowpark.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

mei 2010

• 2m.v01-09-2008

een ramp

wespen ongelooflijk veel!! binnen een uur 40 in ons huisje en alleen de deur stond op een kier!!! kinderen van 2 openen met het grootste gemak ramen en deuren!! voordeur kan niet echt op slot, als je de klink naar beneden doet springt het slot eraf! vies!! echt alles! veel kapot in het huisje, kinderbed is campingbed maar dan heel slap! speeltoestellen nagenoeg allemaal kapot en ook weer vies!

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7maureen31-08-2008

omgeving is prachtig

16-8/23-8 ruim huisje; wij hadden 2 slaapkamers en 2 badkamers. Wel alles verouderd en niet schoon. Badkamer met douche en plakgordijn Jammer dat er veel overlast was van wespen. park is heel kindvriendelijk,naar mijn mening geschikt voor jongere kinderen. Receptie erg vriendelijk. Restaurants stellen niet veel voor. Omgeving is erg mooi, veel te doen. Voor ons persoonlijk: volgende keer huren wij weer een particulier huis.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Corina08-01-2008

Beetje saaie plaats, erg klein en in een hele rustige maar wel mooie omgeving. Wel een redelijk grote supermarkt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met familie in oktober 2006

• 6familie de Vries26-08-2007

Op zich is het een ruim opgezet park in een bosrijke glooiende omgeving. Silkeborg ligt ruim 15 km rijden verderop. Bij de meren zijn kleine strandjes waar je met kleine kinderen lekker kunt zwemmen, ze liggen wel op ca. 3o minuten rijden. Het huisje waar wij zaten, nr.204 had een beroerde ligging, we hadden een voortuintje van 2 bij 2meter en keken tegen een 2,5 meter hoge beukenhaag aan. We konden met een week lang 24 graden alleen buiten zitten op het ongezellige binnenplein. De kinderen konden dus ook niet lekker bij het huisje buiten spelen en we moesten verplicht (kinderen zijn nog te klein om alleen te gaan) naar het 5 minuten lopen verder gelegen speelveld of de 10 minuten lopen verder gelegen (overigens wel leuke) speeltuin . Maar niet ons idee van leuk rustig vakantievieren. Daarnaast lag het linnen bij aankomst niet in de bungalow en was de vaatwasser defect.

Gereisd met familie in augustus 2007

10 van de 13 reviews gezien