Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

Kom er regelmatig

jeroen,
    3-5-2015

Goed hotel wat gedateerd, maar hoort bij de sfeer. Ik kom er graag en regelmatig.

Gereisd zakelijk in Fri May 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goede service en vriendelijkheid!

Anouk Tönissen,
    27-8-2013

eerste indruk: een mooi, rustig hotel en ontzettend vriendelijk personeel. Het is een echt familie hotel en de bazin zie je dagelijks en maakt altijd een praatje met je. Ook kookt ze voor je als je dat wilt en heb je problemen dan helpt ze je meteen. (Denk aan de weg kwijt zijn, pleeg een belletje en je wordt opgehaald) Minpunt vond ik zelf de ligging. Strand kan je lopen maar dat is zeker 15-20 minuten in de hitte. Het stadje Kyrenia is minimaal een halfuur met de Dolmus. Strand is ook berekbaar met Dolmus. Beide zijn erg goedkoop (Strand 0,75 euro en Kyrenia 1 euro ongeveer, p.p) Bij het hotel bellen ze het busje voor je en deze is binnen 20 minuten aanwezig. Kamers zijn netjes, bedden dagelijks opgemaakt. Hotel heeft een 'antieke' uitstraling en is schoon. Zwembad in goede staat en genoeg bedjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

vriendelijk en goed hotel

pabegras,
    28-7-2013

Dit hotel ligt boven op een berg met als uitzicht de stad Girne. hotel is schoon, netjes en vriendelijk personeel. goede kamers. Ontbijt zeer goed. Zwembad elke ochtend schoongemaakt en water gecontroleerd. Het uitzicht over de stad is prachtig en doordat t op een berg ligt iets koeler dan de stad. Met de taxi 5 minuten naar de haven alwaar je gezellig kunt eten. Gemoedelijke mensen (niet zoals in Turkije) niet opdringerig in winkels. Een leuk eiland om excursies te doen.

Gereisd met partner in Mon Jun 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hartverwarmend, uitstekend hotel.

Hermien,
    14-7-2013

Lapida Hotel in Lapta - Kyrenia is een gezellig, kleinschalig familiehotel. Het is een heerlijke plek om rust te vinden in de prachtige tuin bij het zwembad. Het hotel is rustig gelegen op zo

Gereisd alleenreizend in juni 2013