Sorteren

Reviews over Gieten

Mooie locatie

Fam van Beek
    22-8-2018

Prima hotel op rustige locatie. Ruime schone kamer. Ontbijt heerlijk en je mag zelfs broodje voor de lunch meenemen, zakjes hiervoor liggen al klaar op de ontbijttafel!! Gastvrije eigenaars

Super gezellig verblijf in een leuk hotel.

Anneke en Christiaan
    2-9-2017

Gunstige prijs voor veel extra's. Vriendelijke eigenaren die een huiskamergevoel creeeren. Goed eten, lichte, schone kamers. Rustige omgeving, ook op vrijdagavond. Prijs incl. ontbijt, incl. een zelf te maken lunch. Fijne mensen om mee te praten. Ook handig als je fietst of graag wandelt. Aanrader!

Gemoedelijk hotel

G.zonneveld
    11-5-2016

Het ontbijt was erg goed, mooie locatie voor fietstochten , en gezellig teras.

Huiselijk

christina jansen
    31-8-2015

Bij binnenkomst voelde we ons gelijk thuis.

Zeer vriendelijk ontvangst, en een mooie kamer.

Terwijl het hartstikke druk was nam het personeel toch nog de tijd om ons iets over de omgeving te vertellen.

Er is genoeg te doen in de omgeving en we zullen zeker nog een keer terug komen.

We hadden 1 dag regen, dat was wat jammer maar toch hebben we ons prima vermaakt.

S'avonds heerlijk gegeten 3 gangen voor maar 25 euro ongeacht wat we namen. (geen verborgen kosten zoals meerprijs biefstuk)

ontbijt was ook prima en werd goed bijgevuld.