Hotels Ghana

Reviews over accommodaties in Ghana

Rust,ruimte en vriendelijk personeel

Gert Siekmans,
    23-3-2019

Slechte weg naar de accommodatie, maar laat dit geen belemmering zijn. Wat een prachtige plek. Rust en ruimte zijn twee kernwoorden. Eten op het terras met uitzicht over het meer is absoluut aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

relaxte plaats

Lineke de Vries,
    31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed

christiaan,
    1-1-2016

dit Hotel is echt een van de beste hotels van Ghana alle kamers liggen in aperte huisjes van 4 of 5 kamers verdeeld in een mooie tuin langs het labadi beach. service is zeer goed en het zwembad zeg je voor afrikaanse begrippen U tegen! tevens is er nog een casino en verschillende bars in dit hotel.Ik kan ook zekers zeggen dat dit hotel toch wel bij de beste van ghana hoort,kom graag nog een keer terug hier.

Gereisd alleenreizend in maart 2014

Leuke accomodatie!

Leoni,
    11-1-2013

Big Millys ligt aan het strand maar is wel een stuk verwijdert van de stad Accra. Wij hadden een twee persoonskamer, de badkamer is buiten maar zit wel aan de kamer vast, dat vind ik leuk gedaan. Kamers zijn schoon. Eten is ook goed, personeel is vriendelijk. Prima plek om te overnachten dus! En als je in Ghana bent en je zit als blank persoon aan het strand is het niet raar dat de kindjes naar je toe komen, je kan altijd nog zelf aangeven of je het wel of niet op prijs stelt.

Gereisd met vrienden in december 2012

Goede accomodatie!

Leoni,
    11-1-2013

Ik ben in Oasis geweest in december 2012 samen met een vriendin. Wij vonden het hartstikke gezellig, leuke mensen en goed eten. Wij sliepen in de dorm, klamboe was aanwezig en douche is buiten, goede douche, geen wachtrijen gezien. Ligging direct aan het strand, tevens kun je vanaf hier leuke uitstapjes doen naar Kakum NP en Elmina. Ik ben hartstikke tevreden.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)