Gennep / Milsbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Gennep / Milsbeek voor je op een rij gezet:

hotel Gennep / Milsbeek

Reviews over Gennep / Milsbeek

comfortabel, schoon en vriendelijk.

Wim Harmsen,
    29-10-2016

Mooie schone kamers en gezellige lounge en eetzaal.

Uitstekend eten van een wel erg kleine kaart.

Eenvoudig ontbijt.

Erg gehorige kamers, je moet de tv harder zetten om die van de buren te overstemmen. In slaap komen gaat moeilijk door luide gesprekken in belendende kamers.

Veel te hoge overnachtingsprijs (4 sterren?) voor dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2016

geweldig gezellig familie Hotel, ouderwets welkom!

de Wandelaars,
    28-3-2016

Erg leuk familie hotel, leuk warm café, goed eten, nog oud ingericht, gelegen aan een mooi pleintje. indien er een feest is hoor je dit wel maar niet echt storend. Je word langzaam wakker van het carillon vanuit het eeuwen oude stadhuis op het mooie pleintje er tegenover. Niet geschikt voor mensen slecht ter been, trappen.

Veel dorps tradities in de tijd van carnaval van november tot maart. leuke sfeertje. Wij zijn extra terug gegaan op de zaterdag voor carnaval op advies van een van de dorpsklanten. De Mertzitting, een waar dorpsspektakel. Deze zomer zijn er ook tal van activiteiten. kamers en eten zijn overeenkomstig prijs en kwaliteit. verwacht geen top hotel maar gewoon ouderwetse gezelligheid. Tip : Parkeer achter bij het stadhuis, 50 mtr.

Gereisd met partner in januari 2016

Geen airco, last van rumoerig uitgaansleven

Roos,
    4-7-2015

Geen airco in het hotel! Kamer was kokend heet! Ramen open, maar heel veel geluidsoverlast van tegenovergelegen uitgaansgelegenenheid. Pas na half 2 werd het stil. Ontbijtbuffet minimaal. Kaas en vleeswaren (1 soort) zweterig door de warmte.

Omgeving is leuk. Personeel wel behulpzaam, maar had gereserveerd voor 3 personen op een kamer. Eenmaal op de 2e etage aangekomen (geen lift), bleken er maar 2 bedden te staan. Dus weer naar beneden. Daar kon het beschikbare personeel niet helpen, waardoor we moesten wachten tot iemand anders kon helpen. We kregen een andere kamer, wel met 3 bedden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Niet twijfelen gewoon boeken.

Theo en Gerda Nieuwhof,
    23-10-2014

In de herfstvakantie (2014) 4 nachten gelogeerd in kamer 15 van Hotel De Kroon in Gennep.

De kamer is, in Engelse stijl, werkelijk prachtig ingericht met een geweldige badkamer met ligbad.

We liepen tijdens ons verblijf een deel van het Pieterpad en Hotel de Kroon is het eindpunt van één van de etappes.

Het geboekte herfstarrangement hield in dat we tegen een zeer redelijke vergoeding buiten het dagelijkse ontbijt een verrukkelijk 3 gangenmenu geserveerd kregen.

Ook hebben we meerdere malen gebruik gemaakt van de lunch, want met zo’n kok hoef je het hotel niet uit.

Het overige personeel geeft je een echt vakantie gevoel en de eigenaar is niets teveel gevraagd ,hij bracht ons weg en haalde ons op met onze auto op de Pieterpad route in de nabijheid van Gennep.

Dus “Pieterpadters” en vakantiegangers noteer dit hotel op uw verlanglijstje.

Theo en Gerda Maassluis.

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel dat aan alle verwachtignen voldoet

Resink,
    25-7-2014

Prima hotel, authentieke sfeer, op een prachtig plekje. Mooie ruime en comfortabele kamer, zeer ruime badkamer. Alles zeer schoon. Vriendelijk personeel resp. eigenaren. Er wordt echte service geboden. Wij hadden een 4 daags arrangement HP. De 3 gangen diners waren uitstekend. Dit hotel is een echte aanrader voor wie Noord Limburg bezoekt of het Pieterpad wandelt.

Gereisd met partner in juli 2014