We hebben een aantal aanbieders voor Geleen voor je op een rij gezet:

Reviews over Geleen

Mooie boerderij

Rick,
    10-8-2017

We hebben erg genoten van onze 2 overnachtingen in de mooie boerderij. Het binnenplein is erg mooi. Hotelkamers zijn erg schoon en netjes ingericht. Bedden liggen prima. Kamer is wel wat aan de donkere kant. Vriendelijke, echt gastvrije Limburgse ontvangst, het lijkt of je bij een B&B logeert.

Er is een mooie wandelroute van ongeveer 2 uur, startend vanaf de Biesenhof (wel met wat flinke klimmetjes, maar erg mooi).

Bediening is vriendelijk. Jammer van de boorwerkzaamheden tijdens ons ontbijt, wacht hier even een half uurtje mee tot de gasten klaar zijn met eten. Avondeten ook prima. Kortom, wij hebben er erg van genoten.

Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrij hotel voor kort verblijf Zuid-Limburg.

j.vander.weide,
    21-12-2015

Afgelopen weekend in Bastion Hotel Geleen gelogeerd. Klein restaurant . Diner was voldoende. Ontbijt niet heel uitgebreid. Wat leuk was dat serveerster op aanvraag een omelet voor je bakte. Parking voor de deur. Weinig last van verkeer gehad. Medewerkers doen erg hun best. Goede ligging. Je bent zo op de snelweg. Kamers zijn schoon. Voor de kinderen weinig te beleven maar dachten wel mee over het menu. Koelkastje erg handig op kamer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden voor een kort verblijf in Zuid-Limburg. We komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

fantastisch

resyengelen,
    16-12-2012

een heerlijk verblijf gehad, zeer gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs, erg mooie omgeving, mooie kamers, lekker ontbijt,

vriendelijk personeel, gezellige ambiance in brasserie, vriendelijk personeel altijd bereid voor een praatje,

Gereisd met partner in december 2012

uitstekend restaurant

C.Bouwman,
    21-2-2010

Prima eten voor weinig geld,Zeer gastvriendelijk,Veel restaurants kunnen hier nog een voorbeeld aannemen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Goed hotel

Harm,
    1-1-2010

Gewoon goed hotel, niets bijzonders. Ideaal voor mensen op doorreis.

Wel een hele goede service.

Gereisd met vrienden in januari 2010