hotels in Gazipasa

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Gazipasa

Reviews over Gazipasa

• 9Linda16-11-2015

Ronduit schitterend

Prachtige omgeving met een klimaat waar elke Belg van droomt. Veel bezienswaardigheden, lekker eten, efes biertje. Absoluut een aanrader. Wij gaan in 2016 terug.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 6Olli21-09-2011

Hm, hm

Lentokenttä....eipä paljon muuta vielä. Ehkä huomenna tilanne on jo aivan toinen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

januari 2011

• 9Pamik24-02-2011

Gazipasa mon amoure.

So soll es sein !Keine Touristen !kein Lärm, kein Flughafen mehr.ruhige Strände nette Menschen .

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2005

• 10Kevin en Vicky04-03-2009

Ongerept en zeer rustig

Gazipasa heeft bij ons als eerste indruk achtergelaten: "mooiste stukje paradijs op aarde" Alles is er nog zo ongerept en typisch Turks. We hebben er ons hart verloren! We genieten er nu telkens weer van de rust en de spontaniteit van de locale bevolking.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2008

• 8Thomas11-02-2009

Landleben

Gazipasa liegt jenseits der größeren Touristenorte an der Türkischen Riviera. Es handelt sich um ein, durch Landwirtschaft geprägtes Gebiet. Die Bewohner der Region sind überaus freundlich, man fühlt sich überall willkommen. Kommt man sprachlich nicht weiter, wird sofort ein deutsch sprechender Nachbar herbeigeholt. Es gibt noch keinen Massentourismus, Hotels sind überwiegend einfacheren Standards. An den beiden Hauptstränden findet man, selbst im Hochsommer genügend freien Platz, manchmal liegt man alleine dort. An Sauberkeit mangelt es manchmal, oftmals werden dort Grillfeiern veranstaltet und der Müll bleibt zurück. An Stränden und im Hauptort gibt es übrall kleine Lokantas, in denen man sehr gut und preiswert essen kann. Selbstversorger bekommen im Ort alles, es gibt diverse Lebensmittelläden, frisches Obst u. Gemüse ist an jeder Ecke zu bekommen. Zweimal wöchentlich findet ein zentraler Markt statt (Dienstag Kleidung/Haushalt, Freitag Obst u. Gemüse).

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

oktober 2008

• 7Edwin Bos01-08-2008

mooie stranden en baaitjes

Mooie stranden, standtentjes, rotsen, baaitjes en unieke zwembaden in de Zee (nergens anders te vinden). In de bergen is het ook leuk mountainbiken en lekker zwemmen in koude riviertjes. Nog niet echt ondekt door het toerisme waardoor weinig uitgaansleven, maar daardoor wel lekker goedkoop.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8vanhout 10-02-2007

mooie omgeving voor wie van natuur en het echte turkije houd

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd in februari 2007