hotels in Galu

hotels Galu

Reviews over Galu

• 3melis23-08-2016

au secours les beach boys

eviter les boutique de souvenir prêt des hotel , 3 fois plus cher qu'en ville. les beach boy sont sympas les 2 3 prmiers jours apres ça devient très lourds ....

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Alice de Boer-Mous11-09-2013

Ge-wel-dig

We zijn hier nu 5 keer geweest met ons gezin (4kinderen). De sfeer is heerlijk ongedwongen. Wij huurden de laatste paar keer een particulier huis en dan kom je veel meer in aanraking met de lokale bevolking. Qua uitgaan valt er weinig te beleven maar qua safari buro`s kan je er je hart ophalen. Ook kan je goed je boodschappen kopen hier. Aan het eind van Galu (Sentido resorts) is ook het eindpunt van de matatu. Verder kun je overal in en uitstappen. Als je de matatu niet aandurft dan kun je ook aan taxi bestellen. Het strand is helaas wel "bevolkt" met plaatselijke erg opdringerige beachboys. Wat je ook zegt en doet je raakt ze niet kwijt. Dat blijf ik na al die jaren wel een echt minpunt vinden.

• 10Omgeving

februari 2013

• 9benita02-09-2012

voor herhaling vatbaar

Eerste indruk was teleurstellend.Na twee dagen voelden we ons volledig thuis.Ondanks de grote armoede is de bevolking heel vriendelijk en aangenaam. Het hotelpersoneel was eerder terughoudend maar dit bleek uit angst te zijn ontslagen te worden. Het echte Africa leer je pas kennen als je buiten het hotel gaat en kennis maakt met de plaatselijke bevolking. Hagelwitte stranden, mooie natuur, maar zoals de meeste hotels is het contrast heel groot eens je je buiten het hotel bevindt.

augustus 2012

• 10rachele en dario26-08-2012

Heb er geen woorden voor,geweldig

Rustige omgeving waar je heerlijk kunt genieten en rusten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Yvette and raymond11-12-2007

Mijn vader en ik zijn net terug van een weekje Galu, we verbelven in Neptune village en waren daar heel tevreden over, vriendelijke mensen, zeer goede bediening. We hebben al onze uitstappen geregeld met Elias. Je kunt hem vinden rechtover het hotel, Super cheetah. Hij is een zeer betrouwbaar persoon die alles doet om je safari tot in de puntjes te verzorgen, voor een voordelige prijs ! ! !

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd in december 2007

• 9bs07-01-2007

Super vakantie gehad met Kerst in Neptune Village. Geen zandvlo gezien. Veel gezellige praatjes gemaakt met de gedisciplineerde 'beachboy's'. Super fascinerende tocht gemaakt door bush-dorpjes in de buurt. Alles geregeld door lokale touroperator. Onze ervaring is dat je flexibeler bent en goedkoper uit. Wij wilden 2 dagen safari in Masai Mara ('s-morgens vroeg weg, en volgende dag 's-middags terug in het hotel). Twee dagen safari was perfect om een zeer goede indruk te krijgen. Langer hoeft niet voor ons. Wij komen nog eens terug. De Kenianen hebben wij ervaren al zeer vriendelijke en betrouwbare mensen. Mail me gerust voor nadere informatie.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd in januari 2007

• 9Nancy De Greef18-12-2006

Jambo! Prachtig strand, soms zijn de beach boys wel storend. Een superior room is wel aan te raden en uitstappen om te snorkelen, safari, een dagje mombasa boek je best buiten het hotel. Om op stap te gaan vond ik fourthy thieves wel leuk. Regel wel een taxi en bespreek alles op voorhand, betalen doe je echt pas achteraf...als je de service gekregen hebt waarvoor je betaalt hebt.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in december 2006

• 8Sonny17-10-2006

Neptune village heeft wel wat klasse verloren in enkele jaren tijd.De kamers ruiken muf en waren niet al te proper.Safaris boeken doe je best bij Tanke Wild Adventures.Caroline,Jeff&Titus doen hun uiterste best voor je,en wat beloofd is krijg je ook aan een uitstekende prijs.We gingen naar Tsavo East&West,Amboseli en Masai Mara(transferten en vlucht prima geregeld)We verbleven in uitstekende lodges en tentenkampen.Het reisbureau is het eerste wat je tegen komt als je het hotel verlaat,en is wat achterin gelegen.Net daar achter ligt een banda waar het leuk vertoeven is.Beide zijn beslist een aanrader voor de Belgen en Nederlanders,doen dus

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in september 2006

• 9Jill28-07-2006

Prachtig, wit "Bount"strand. Groot verschil tussen eb eb vloed. Enig minpunt is een grote hoeveelheid beachboys die vrijwel continu proberen iets te verkopen. Gelukkig zijn deze niet extreem opdingerig! Snorkelen niet aan te raden daar vis zich achter het koraal bevindt, wat te ver is om te lopen of zwemmen. Voor vragen kun je altijd mailen! Fijne vakantie!

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juli 2006

• 8de bruyckere23-07-2006

boek zeker een superior room!!! prachtige witte stranden en mooie tuin vol met palmbomen en aapjes !!! Je kunt gerust je safari boeken bij de lokals buiten het hotel, perfecte service en goede drivers !! Wij deden dat bij Happy Hippo TOURS SAFARIS - goede prijs !! ([email protected])

• 9Stranden

Gereisd met familie in juli 2006