Sorteren

Reviews over Galé

Wil je verwent worden, dan moet je hier zijn.

Christel
    28-10-2017

In dit hotel wordt je echt in de watten gelegd. Alles en iedereen staat voor je klaar. Zou niet kunnen bedenken wat hier niet goed is.

Keurig hotel!

van der Molen
    25-8-2017

Vila Gale Atlantico is een mooi en schoon hotel. Het ligt zo'n 900m van het strand en het heeft twee schone zwembaden. Waaronder 1 kinderbad waarin onze peuter zich uren kon vermaken. Wij hebben geen andere Nederlanders gezien. Wel veel Engelsen, Fransen en Duitsers. Op 400m zit een mooie grote supermarkt met veel keus en versproducten. Één nadeel maar: Je zit zo'n 9 km van het centrum van Albufeira. Als je niet all in boekt moet je het in de directe omgeving doen met maar enkele restaurantjes. Wij hadden hier iets meer van verwacht. Maar voor rust, goed eten en mooi weer is dit hotel zeker een aanrader!

Super complex

Sandra en Paul
    25-6-2016

rustig gelegen in Albufeira. Prima buffetten met veel keuze. Vriendelijk en gastvrij. Ruime kamers met keukentje en balkon. Met groepsrondreis hier 4 nachten geweest.

Bijzonder goed begeleide en gezellige detox week!

Jennifer
    3-6-2015

Als je twijfelt om eens te detoxen ga dan naar Vila Mimosa. Dan weet je zeker dat je met een goed gevoel en vol met inspiratie om gezond verder te leven naar huis gaat! Vila is mooi en netjes, net als de kamers. Locatie is kwartiertje lopen van het strand en verders wordt alles voor je geregeld (tripjes) en ben je vooral aanwezig in en rondom de Vila. Tip: eigen strandlaken is lekker als je je kuiten niet wilt branden aan het zand of aan de kussens van de zwembad bedjes. Je krijgt een badhanddoek maar is niet heel lang. Ik heb sapkuur gedaan en die is heel goed te doen! Geloof me, hongergevoel zo goed als niet gehad en energie had ik voldoende! De sporten zijn ook erg leuk om te doen! Vaak op dakterras met mooi uitzicht! De begeleiding die je krijgt is heel professioneel en vriendelijk! Kortom erg genoten, veel geleerd, sportief gebleven, paar kilo afgevallen en uitgerust! Absoluut het geld en de moeite waard! Al is het maar om elke ochtend te wandelen met Filipe 😄. Leuke Begeleider!

Prima 3 sterren hotelletje

Hans Noordermeer
    16-5-2013

Relax kleinschalig hotel met mooie ruime kamers en prima bedden. Lekker zwembad en altijd ligbed aanwezig. Mooi zandstrand aan zee met restaurant en leuke mogelijkheid om naar ander dorp te wandelen. Ook lekker 4x gegolfd op mooie 18h baan van Salgados die op 10 min lopen ligt. Zou wel auto huren want die heb je nodig om in Albufeira te gaan eten. Kan je dan ook gebruiken om naar het strand te rijden. Is ook te lopen maar 15 min.