We hebben een aantal aanbieders voor Füssen voor je op een rij gezet:

Reviews over Füssen

prima

marleen,
    27-1-2019

was maar 1 overnachting , maar hotel licht op een hele mooie locatie prima gegeten mooie ruime kamer

Gereisd met partner in januari 2019

Genoeg te doen.

Jan Boos,
    22-10-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel aan de balie. Reservering was niet goed gegaan, maar snel werd besloten ons een andere (mooiere) kamer te geven. Ontbijt uitstekend. Ook vriendelijk personeel (Lu Niggerschmidt). Gratis diner (in ons arrangement) was goed. In de omgeving Fussen genoeg te doen: wandel naar NeuSchwanStein (18 km vv), neem kabelbaan naar de ZugSpitze (2662 meter hoog) of loop over de 400 meter lange hangbrug bij Reutte.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wauw! Prachtige locatie

Veldkamp,
    4-8-2018

Wij hadden een kamer met zicht op meer en dat was fantastisch. De eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We waren met onze 1-jarige zoon en die heeft zich goed vermaakt met alle speelvoorzieningen. We komen hier zeker terug! Echte een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Keurig, klassiek hotel

Robert Bakker,
    29-4-2018

Keurig hotel, klassiek ingericht. Prima voor doorreis naar bijv. Italië. Grote parkeerkelder, met erg kleine plaatsjes tussen de pilaren waar het gebouw op rust. Kosten daarvoor wel 7 euro per nacht. Ontbijt was prima, verder hebben we hier niet gegeten. Voor avondeten zijn er prima restaurants in het mooie stadje en voor de lunch kun je prima terecht bij een van de vele bakkers in de stad.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel fijn hotel!

Anne-Bé,
    5-8-2017

Hotel Sonne is een geweldig hotel, schoon, netjes, mooie ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Het ligt aan de voetgangerszone, dus je stapt zo het stadje in. Dat is erg de moeite waard, veel mooie gebouwen en erg leuke terrasjes. Het ligt ook vlak bij één van de mooiste bezienswaardigheden van Duitsland, slot Neuschwanstein. Dit moet je zeker bezoeken! Bij het hotel hoort een erg gezellige bar, waar je ook iets kleins kunt eten en er wordt s avonds erg leuke muziek gedraaid, kortom: Zéér de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2016