• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Füssen

Keurig, klassiek hotel

Robert Bakker
    29-4-2018

Keurig hotel, klassiek ingericht. Prima voor doorreis naar bijv. Italië.

Grote parkeerkelder, met erg kleine plaatsjes tussen de pilaren waar het gebouw op rust. Kosten daarvoor wel 7 euro per nacht.

Ontbijt was prima, verder hebben we hier niet gegeten. Voor avondeten zijn er prima restaurants in het mooie stadje en voor de lunch kun je prima terecht bij een van de vele bakkers in de stad.

Heel fijn hotel!

Anne-Bé
    5-8-2017

Hotel Sonne is een geweldig hotel, schoon, netjes, mooie ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Het ligt aan de voetgangerszone, dus je stapt zo het stadje in. Dat is erg de moeite waard, veel mooie gebouwen en erg leuke terrasjes. Het ligt ook vlak bij één van de mooiste bezienswaardigheden van Duitsland, slot Neuschwanstein. Dit moet je zeker bezoeken! Bij het hotel hoort een erg gezellige bar, waar je ook iets kleins kunt eten en er wordt s avonds erg leuke muziek gedraaid, kortom: Zéér de moeite waard!

Superfijn hotel voor overnachting op doorreis

Mar
    29-8-2016

2 volwassenen en 3 kinderen. Fijne kamer; 1 kamer met twee persoonbed en 1 1 persoonsbed, een kamer waar een eettafel stond en een stapelbed met gordijn ervoor. ER was een klein keukentje waar je wat zou kunnen opwarmen. Tevens een koelkast. Daarnaast nog de badkamer.

Ruim genoeg dus. Kamer had ook een uitgang aan de tuinkant, dus lekker zo naar buiten rennen voor spelen in de tuin of op de trampoline.

5 minuutjes lopen naar diverse restaurantjes. Heerlijk gegeten bij vietnamees/thais eethuisje.

Ontbijt ok. Enige minpuntje: parkeerruimte is wel wat krap/beperkt.

Groot hotel in een prachtige omgeving.

Magda
    28-8-2016

Het is een groot en mooi hotel met flinke kamers die netjes zijn maar er is niets extra's in de vorm van zeep, shampoo o.i.d. Zelf meenemen dus. Het ontbijt was prima, er was genoeg keuze en het personeel was zeer vriendelijk. De reisorganisatie had voor ons een diner bijgeboekt. Maar dat was niet echt super, het was een viergangendiner met zeer kleine porties. Fussen is een prachtige stad en er is veel te zien dus we zijn niet veel in onze kamer geweest. Jammer was dat we aan het eind van het verblijf ontdekten dat onze lakens niet helemaal schoon waren (ze waren duidelijk niet schoon uit de was gekomen, er zaten bloedvlekken in en die hebben wij zeker niet veroorzaakt).

Verder prima hotel in een mooie stad en omgeving.

prima tussenstop-overnachting plek

Laura
    10-8-2016

mooi hotel, klein, netjes. Wij hebben deze als tussenstop gebruikt. Mooi fijn bed en een hoogslaper erboven voor onze dochter. Ook stond er nog een los bed, dus er kunnen 4 personen op een kamer. Ontbijt is 8 euro pp. Wel prima ontbijtbuffet! Fussen is een gezellig stadje, restaurants op de hoek van hotel.