Reviews over Füssen

Genoeg te doen.

Jan Boos,
    22-10-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel aan de balie. Reservering was niet goed gegaan, maar snel werd besloten ons een andere (mooiere) kamer te geven. Ontbijt uitstekend. Ook vriendelijk personeel (Lu Niggerschmidt). Gratis diner (in ons arrangement) was goed. In de omgeving Fussen genoeg te doen: wandel naar NeuSchwanStein (18 km vv), neem kabelbaan naar de ZugSpitze (2662 meter hoog) of loop over de 400 meter lange hangbrug bij Reutte.

Wauw! Prachtige locatie

Veldkamp,
    4-8-2018

Wij hadden een kamer met zicht op meer en dat was fantastisch. De eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We waren met onze 1-jarige zoon en die heeft zich goed vermaakt met alle speelvoorzieningen. We komen hier zeker terug! Echte een aanrader.

Keurig, klassiek hotel

Robert Bakker,
    29-4-2018

Keurig hotel, klassiek ingericht. Prima voor doorreis naar bijv. Italië.

Grote parkeerkelder, met erg kleine plaatsjes tussen de pilaren waar het gebouw op rust. Kosten daarvoor wel 7 euro per nacht.

Ontbijt was prima, verder hebben we hier niet gegeten. Voor avondeten zijn er prima restaurants in het mooie stadje en voor de lunch kun je prima terecht bij een van de vele bakkers in de stad.

Heel fijn hotel!

Anne-Bé,
    5-8-2017

Hotel Sonne is een geweldig hotel, schoon, netjes, mooie ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Het ligt aan de voetgangerszone, dus je stapt zo het stadje in. Dat is erg de moeite waard, veel mooie gebouwen en erg leuke terrasjes. Het ligt ook vlak bij één van de mooiste bezienswaardigheden van Duitsland, slot Neuschwanstein. Dit moet je zeker bezoeken! Bij het hotel hoort een erg gezellige bar, waar je ook iets kleins kunt eten en er wordt s avonds erg leuke muziek gedraaid, kortom: Zéér de moeite waard!

Superfijn hotel voor overnachting op doorreis

Mar,
    29-8-2016

2 volwassenen en 3 kinderen. Fijne kamer; 1 kamer met twee persoonbed en 1 1 persoonsbed, een kamer waar een eettafel stond en een stapelbed met gordijn ervoor. ER was een klein keukentje waar je wat zou kunnen opwarmen. Tevens een koelkast. Daarnaast nog de badkamer.

Ruim genoeg dus. Kamer had ook een uitgang aan de tuinkant, dus lekker zo naar buiten rennen voor spelen in de tuin of op de trampoline.

5 minuutjes lopen naar diverse restaurantjes. Heerlijk gegeten bij vietnamees/thais eethuisje.

Ontbijt ok. Enige minpuntje: parkeerruimte is wel wat krap/beperkt.