Fusch an der Großglocknerstraße

We hebben een aantal aanbieders voor Fusch an der Großglocknerstraße voor je op een rij gezet:

Reviews over Fusch an der Großglocknerstraße

Rustig gelegen hotel maar te ver van Zell am See

John,
    2-4-2019

Keurig hotel met een ruime voldoende voor het ontbijt en diner.

Gereisd met partner in maart 2019

Volgend jaar weer, dan in de zomer.

Joke Groothuis,
    24-3-2019

Ontzettend fijn en warm hotel, mooie kamers. Het eten is goed de mensen in het hotel zijn zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Elke dag is de kamer weer opgeruimd en schoon.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig maar wel handiger als je met de auto bent

Edo Van der Zouwen,
    25-2-2019

We waren hier zijn vijven: vader, moeder, zoontje van 5 en twee jongvolwassenen van 21 en 23. Superhotel. Mooie kamers (familiekamer was gigantisch), schoon, heel goed en overdadig eten. Ook goed voor mensen met glutenallergie. Prachtig gelegen in rustige vallei. Veel dingen te doen voor kinderen, oefenhelling, prachtige wellness met mooie sauna's, heerlijk zwembad (vooral buiten zwemmen heel leuk). Enige (!) nadeel is dat de skibus maar 3 keer vertrekt in de ochtend en 3 keer terugkomt in de middag. En tijdens de voorjaarvakantie erg vol zat. Het vergt enige planning. Voor het skiën is dat niet erg, maar skiles halen betekende 1e bus van 8.36 uur en dan nog 45 minuten moeten wachten op de skileraar. En extra activiteiten in Zell betekent dat je een taxi moet nemen van 25-30 Euro enkele reis. Dus beter om hier met de auto te komen ipv met de trein zoals wij.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Prima hotel voor een scherpe prijs.

Susanne Langelaan,
    27-1-2019

De skibus tegenover het Hotel gaat niet regelmatig. In de ochtend zijn er 2 momenten dan de bus rijd om 8.30 en om 9.30 uur. Ook terug vanaf de gondel gaat de skibus maar twee keer. De bussen zijn erg vol en maken een lange omweg. Je kan beter met de eigen auto naar de gondel rijden dit is maar 15 minuten ipv de 45 die de skibus erover doet. Goed ontbijt en diner en het personeel is erg vriendelijk. Per kamer krijg je een vaste tafel toegewezen in het hotel dit kan ervoor zorgen dat je de hele week naast dezelfde ''vervelende of luidruchtige'' mensen zit.

Gereisd met partner in december 2018

Een absolute aanrader!

E. en B. Abee,
    21-1-2019

Wát hebben wij hier van aankomst tot vertrek een heerlijk verblijf gehad met onze hond. Bijzonder gastvrij, vriendelijk en gezellig personeel dat de tijd voor je neemt en er alles aan wil doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een ontspannen en gemoedelijke sfeer en tóch zeer professioneel. We hebben héérlijk gegeten. Er is een uitgebreid , en vers, ontbijtbuffet en er wordt terplekke een lekker eitje voor je gebakken. Bij het diner afwisselende Oostenrijkse gerechten in 4 gangen waarbij keuze uit het hoofdgerecht. De bediening is uitstekend en ook bijzonder vriendelijk. Wij hadden kamer 301 op de nieuwe 3de verdieping. Keurig, ruim en kraakhelder met genoeg bergruimte. Elke dag een schone (bad)kamer, bed opgemaakt en zo nodig schone handdoeken. Ook een heerlijke douche en absoluut geen geluidsoverlast. We gaan van de zomer weer!!

Gereisd met partner in januari 2019