Reviews over Fusch an der Großglocknerstraße

Wij zouden hier zo weer naartoe gaan!

Linda Kraamer,
    21-9-2018

Een gezellig familiehotel, waar de renovatie bijna was afgerond. Wij hadden een kamer die net klaar was, waarin wij de eerste gasten waren! Alles hagelnieuw, van badkamer tot boxspring en gordijnen/vitrage. Prachtig, helemaal af! Daarnaast kregen we de hele week een prima ontbijtbuffet en elke dag een heerlijk diner met uitgebreid saladebuffet. Niet onbelangrijk, de bediening was snel en zeer vriendelijk.

Gewoon goed.

Eric en Caroline ,
    7-9-2018

Hotel is "gewoon". Niet slecht en ook niet super. Iedere dag avondeten in buffetvorm lijkt mij niet je dat. Ontbijt heel goed. Personeel en uitbaatster zijn vriendelijk en behulpzaam. Uitbater bekijkt zijn klanten totaal niet ? Kamers zijn O.K. maar vast tapijt als vloerbekleding lijkt mij totaal niet geschikt hiervoor en zeker niet hygiënisch. Gewoon vloer of laminaat ware beter.

Uitstekend!

Marjan,
    7-8-2018

Een fantastisch hotel: zeer vriendelijke bediening , zeer schoon, heerlijk eten dat smakelijk werd opgediend en eigenaars die je het naar de zin maakten. Echt een aanrader!

Goed en mooi hotel! Zeker de 3 sterren waard

Monique,
    3-8-2018

Zeer mooi en goed hotel. Familiekamer was groot en erg schoon. Eten was goed en er werkt erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Heerlijk hotel net iets buiten de pistes

Monique,
    29-3-2018

Gezellig hotel met heerlijk eten (vaak in buffetvorm) Zwembad buiten was super!

Groot genoeg en prachtig uitzicht. Wij zaten in het bijgebouw, via een ondergrondse gang liep je naar het hoofdgebouw. Ongeveer 5-10 rijden naar de skilift in Zell am See (Schuttdorf) Prima te doen!