Reviews over Funchal

Fantastisch , hoop gezien en gedaan

Angelique Meijer,
    14-11-2018

Prachtig schoon hotel

Vriendelijk personeel

Mooie schone kamers

Prima

Freek,
    14-11-2018

Het hotel heeft een oud en een nieuw deel. Wij zaten in het oude, in een een 1-kamer appartement. Balkon was piepklein, wel zicht op de oceaan. De kamer was schoon verder prima. Schoonmaak bijna elke dag Het zwembad en het restaurant waren op de 4e verdieping. Eerst helemaal naar beneden en met een andere lift naar 4. Funchal is veel klimmen. De kabelbaan, de tropische tuin en painted doors waren uniek. Veel restaurant, elke dag ergens anders eten, geweldig. Taxi's zijn goedkoop. 2 eilandtrips gedaan met een mini-busje. Wat een prachtig eiland met schitterende vergezichten.

Hotel is gewoon helemaal prima!!

Jolanda,
    9-11-2018

Prima gelegen viersterren hotel, mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt, goeie locatie voor een relax vakantie. Niet geschikt voor minder validen!!

Genieten

Anoniem,
    30-10-2018

Buiten het centrum van de stad, maar volop restaurantjes in directe omgeving. Met shuttle service van hotel of lokale bus in 15 minuten in het centrum. Hotel wordt voornamelijk bezocht door stelletjes. Fijne kamers. Goed ontbijt. Zwembad is nergens echt diep, maar oké. Aantal bedjes is krap, maar op een dag na wel voldoende.

Heerlijk relaxed, prachtig schoon modern hotel

Titia,
    29-10-2018

Het was een fantastische vakantie op Madeira. Funchal ligt in de zon en de rest van het eiland waarschijnlijk niet zozeer. Met onze huurauto konden we alle toplocaties zelf bezoeken, wanneer wij dat wilden! Hotel met ontbijt gedaan (7.30-10.30 uur), prima tijden. Elke avond zelf een restaurantje opgezocht. Ideaal. Weinig kinderen in het hotel. Klein ondiep zwembad, maar voor ons ideaal voor een paar frisse baantjes te zwemmen op de zonnige locatie. Wij hadden landzicht, was iets rumoerig 's nachts (wilden wel graag deur open, vanwege de warmte), maar na 1 nacht wenden we hier wel aan. Personeel erg vriendelijk! Ik miste de verse jus d'orange, maar dat kochten we dan zelf maar in een nabij gelegen supermarktje. Restaurantjes en zelfs compleet winkelcentrum (Forum Madeira) op loopafstand.