Sorteren

Reviews over Funchal

Jan
    25-9-2018

Tophotel met zeer behulpzaam en aardig personeel. Ontbijt en uitzicht c.q. Locatie waren super.

Zéker voor herhaling vatbaar !

G M van Baaijen
    19-9-2018

Madeira, bloemeneiland doet zijn naam eer aan. Heerlijk klimaat, aardige en behulpzame bevolking die tradities en cultuur in ere houden. Heerlijk wandelen, prachtige vergezichten, valeien en bergen. Mensen moeten wèl goed ter been zijn i.v.m hoogteverschillen. Wij zijn verliefd op dit eiland.

Fantastisch en goede ligging tot het centrum

Simone
    16-9-2018

Prachtig hotel en perfecte service. Zeer vriendelijk personeel.

Lopend prima te doen naar het centrum, bushalte voor de deur en voor 1,35 sta je helemaal snel in het centrum.

Vergeet ook zeker niet om eens de andere kant op te lopen, vanuit het hotel naar links is een leuke wandeling en ook zeer gezellige eet tentjes... wij zaten landzijde 18e verdieping wat leuk is alleen enig min puntje is hotel savoy wat nu gebouwd wordt . klaar medio september 2019 hou dus rekening mee dat het enig bouw geluid kan geven. Verder wel een leuk uitzicht op de straat

fantastich hotel, maar niet voor avond eten.

marijke
    14-9-2018

heel mooi hotel met schitterend uitzicht op de zee.

grote ruime bedden,genoeg plaats bij het zwembad.

geen handdoekje leggen hier.

personeel allemaal zeer vriendelijk.

het enigste minpunt wat wij vonden was het avond buffet.

we vonden de keus in het warme eten erg minimaal voor zoveel mensen.

ook was het eten lauw en niet erg smakelijk.

we hebben dan ook 5 dagen buiten de deur gegeten.

Italiaanse restaurant mama mia is echt aan te bevelen.

Wanneer mag ik weer?

monique langenberg
    12-9-2018

Wat ik wel goed vond? Vriendelijk personeel hulpvaardig. Wat ik niet goed vond? De airco ik kreeg m niet uit.