hotels Funchal

Reviews over Funchal

Een belevenis!

Christel, 14-5-2018
    Jammer van de slechte landingservaring op Funchal wegens minder goede weersomstandigheden! Maar het uitstekende hotel en de mooie omgeving deden dit snel vergeten.

Perfecte kwaliteit

Marloes, 11-5-2018
    Groot goed verzorgd hotel. Aan eten is er een zeer ruime keus en kwaliteit is goed. Personeel is ontzettend vriendelijk en het heeft een goede ligging. Het centrum van funchal is lopend in een half uur te bereiken en doordeweeks gaat er overdag ook een gratis shuttle bus vanuit het hotel. Faciliteiten zijn verder top. Oa de sportschool. Dit komt ook omdat ze deze voor locals toegankelijk hebben gemaakt waardoor er altijd een trainer is en je mee kunt doen met diverse groepslessen. Kamers en badkamer (3pers) erg ruim. Als je het bed met 2en deelt kan het wel een veetje krap zijn. Twijfelaar maat. Minpuntje vond ik dat de zwembaden niet verwarmd zijn. In het voorjaar dus erg koud.

Aan te raden !!

Marc Jacobs, 28-4-2018
    Leuk hotel en goed gelegen om allerlei uitstapjes te ondernemen. Het ontbijt en avondeten was super , veel keuze en afwisselend. Het is alleen wat druk met eten. We hadden half-pension plus, dus bij eten gratis drankjes. Er is ook voldoende avond-entertainment met zang en dans. Achter de bar mocht het wel wat sneller gaan.

Top ! 🏖🏖🏖

Roy Steevens, 20-4-2018
    Terwijl ik dit schrijf zijn we al weer een dag terug in Nederland. We hebben genoten van een hotel *****. Dat boven onze verwachting was. Alles was top van A tot Z. Ga zo door!

Geweldige vakantie

René P, 6-3-2018
    heel mooi hotel, prachtige ligging. Hotelkamer en voorzieningen zijn ronduit luxe te noemen. Het ontbijt was fantastisch maar voor de lunch en diner is er zowel in Funchal al in de directe omgeving van het hotel meer dan genoeg keuze om voor een leuk bedrag heerlijk te eten. Hotel ligt wel bovenaan een klif dus vanuit Funchal is het een stevige wandeling omhoog terug naar het hotel. Voor 5 € met tuk tuk is ook leuk trouwens. Bij het hotel kun je heerlijk snorkelen, veel mooi gekleurde vissen eten (bijna) uit je hand. Ook een aanrader is een boottochtje om dolfijnen en kleine walvissen te spotten. het is een vreselijk mooi eiland dus vergeet niet deel te nemen aan de excursies!
Funchal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 741 reviews