Sorteren

Reviews over Fügen im Zillertal

fantastisch hotel

Angela nendels
    7-10-2018

We gaan al jaren naar dit hotel, zowel in de winter als in de zomer. We worden altijd heel gastvrij ontvangen door de dames achter de receptie. Het is een heerlijk hotel met goede kamers,vriendelijk personeel, heerlijk eten, goede sauna een gezellige après-ski erbij.

Prima hotel op elk vlak

Griet Heirbaut
    23-9-2018

Het hotel is zeer comfortabel met twee supermooie zwembaden met bubbels en tegenstroom en voldoende ligzetels. Het buitenzwembad dat normaal gesloten is vanaf 1 september werd met het mooie weer opengesteld. Het eten was superlekker en de Jause van 13 tot 17 uur overvloedig, zodat je eigenlijk vol pension had voor de prijs van half pension.

Ook is er een heel mooie wellness afdeling met sauna, stoombad en nog andere faciliteiten.

Het grote dakterras is eveneens super aangenaam en de ligging vlakbij de nieuwe Spieljoch lift geeft nog dat exta vakantiegevoel.

De gastvrouw en haar personeel staan in voor een perfecte service.

Kortom, een AANRADER

Goed Hotel Lekker eten

Joop
    19-9-2018

Goed Hotel, lekker eten en mooie kamers.

Enige nadeel is dat het hotel ver van het centrum en het station ligt. Er rijdt een bus, van en naar het centrum, alleen s 'morgens en dan laat in de middag.

Prima verzorgd maar gedateerd!

Mirjam
    21-8-2018

Gedateerd pension maar met zeer vriendelijke (nieuwe!) uitbater. Kamer werd prima schoongehouden; badkamer oud maar schoon. Ontbijt was prima (ruime keuze). Locatie: aan de rand van Fugen, dit betekent wel steeds een hele klim terug van het centrum naar het pension. Mooie tuin met verschillende zitjes/ligbedden.

Erg mooi hotel, ook super goed glutenvrij

N vd Valk
    18-8-2018

Erg mooi hotel. Leuk zwembad, mooie ligging bij de lift. Erg vriendelijk personeel!

Met 3 kinderen met coeliakie is het eten op vakantie vaak lastig, maar hier was het super geregeld! Bij het ontbijt broodjes (wel even bestellen), en ontbijtgranen. Bij het lunchbuffet werd er iets voor ze apart gemaakt. Bij de middagsnack konden we glutenvrije taartjes krijgen, of iets hartigs. Bij het avondeten gaven we aan wat ze wilden en dit werd voor ze gemaakt, met het hamburgerbuffet kregen ze het buffet bij ons op tafel. Voor volwassenen was er iedere dag 1 glutenvrije optie op de kaart. Na het eten kwam onze ober nog even vragen of ze nog een nagerecht wilden dit waren afwisselend pannenkoeken, cakejes, wat ijs.