Sorteren

Reviews over Fügen im Zillertal

top hotel!!

fam. van Gisbergen
    12-3-2018

een top hotel!!! enige minpunt de slaapbank voor 3de persoon is een harde plank,

voor de rest een super vakantie gehad!

Wij vonden het een zeer goed hotel

Fam de jager
    7-3-2018
    Goed hotel ,lekker eten vooral veel , keuze genoeg ,groot hotel druk daar moet je van houden, vriendelijke bediening ,vooral Anita die de hele week onze gastvrouw was . Kamers prima groot genoeg voor 3 personen netjes schoon ,kamermeisje erg vriendelijk schone handdoeken meer dan genoeg. Skie gebied is klein maar dat weet je wel heel rustig , en hochfugen is groot genoeg om de hele dag te skieeen op 20 minuten rijden of skiebus

Prachtig gerenoveerd hotel

Liza
    7-3-2018
    Een prachtig gerenoveerd hotel, dat gelegen is in het rustige dorpje Fügen. Het hotel is goed bereikbaar en heeft een gratis parkeerplaats. Ik was erg onder de indruk van de uitgebreide wellness van het hotel. Het ontbijt en diner waren uitstekend verzorgd en het personeel is heel vriendelijk. De schone kamers hebben een moderne, nieuwe inrichting. Echt heel erg fijn om in dit hotel te overnachten. De omgeving van Fügen is erg mooi en heeft veel te bieden, in het dorpje zelf was weinig te beleven. Maar door de goede verbinding met het openbaar vervoer, (ski)bus en trein, ben je zo waar je wilt zijn. Al met al, Kosis Sports Lifestyle is een echte aanrader!

Alles onder 1 dak in hotel 'Kohlerhof' , wel druk!

K
    4-3-2018
    Hotel 'Kohlerhof', groot massaal maar wel alles onder 1 dak & naast skilift Spieljoch, je kunt ook uitwijken met de bus naar Hochfugen. Apresski bar met muziek vd jaren 80/90. Bed vd kamer was iets verplaatst kon je zien met het verfgedeelte op de muur, kamer was best klein. Ontbijt was zeer uitgebreid, diner keuze genoeg maar de bediening was elke avond zeer gestresst. Wij hadden graag wat mayonaise bij de schnitzel & frites, de bediening zei dat wat wij aten al ongezond genoeg was en kregen geen mayonaise. Hadden het aan iemand anders gevraagd en zij bracht het meteen. Ondanks de ligging, het mooie weer & lokatie willen wij misschien terug komen naar hotel 'Kohlerhof'.

Veel hotels gehad, maar dit is echt top!

Jurgen den Ouden
    28-2-2018
    Kamers, eten, personeel, wellnes, skiberging, faciliteiten, locatie en netheid was top! Super hotel voor wintersport, dichtbij de lift en bus stopt voor de deur. Klein minpuntje is de steile weg naast het hotel.
Fügen im Zillertal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 246 reviews