Sorteren

hotels Fügen im Zillertal

Reviews over Fügen im Zillertal

Mooi, ruim en rustig hotel/appartementen complex

Jgn
    3-8-2018

Mooi, rustig hotel/ appartementen complex. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Ruime appartementen/kamers (wij hadden een gerenoveerd appartement: zeer mooi!!) Mooi uitzicht vanaf de ruime balkons.

Zeer schoon.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar konden wel broodjes bestellen die de kinderen s ochtends bij de receptie konden halen.

Kortom, een echte aanrader in Fügen!

Grandioos verblijf! Boeken zeg ik nu het nog kan.

Ronald de Jonge
    1-8-2018

Waren hier afgelopen winter voor het laatst geweest maar voor de apres-ski.

Maar ze zouden het hele hotel gaan verbouwen, alles helemaal aanpakken! van buiten en buiten.

En wat, wat ongelofelijk gaaf geworden! Echt een heel fijn hotel met hele nete vooral (belangrijkste) schone kamers.

Maar wat gaaf is de (nieuwe) Spa, het zwembad, sauna’s, massage en rust ruimte stoombad! Wat een enorme luxe en zo mooi allemaal. Dit is een 5* waardig (hoop, voorlopig nog niet ivm 💰 ha ha) accomodaties nu op veel vlakken.

Een aanrader, niet allemaal gaan boeken nu!!! Heb ik straks geen kamers meer!!!!

top hotel!!

fam. van Gisbergen
    12-3-2018

een top hotel!!! enige minpunt de slaapbank voor 3de persoon is een harde plank,

voor de rest een super vakantie gehad!

Wij vonden het een zeer goed hotel

Fam de jager
    7-3-2018

Goed hotel ,lekker eten vooral veel , keuze genoeg ,groot hotel druk daar moet je van houden, vriendelijke bediening ,vooral Anita die de hele week onze gastvrouw was . Kamers prima groot genoeg voor 3 personen netjes schoon ,kamermeisje erg vriendelijk schone handdoeken meer dan genoeg. Skie gebied is klein maar dat weet je wel heel rustig , en hochfugen is groot genoeg om de hele dag te skieeen op 20 minuten rijden of skiebus

Prachtig gerenoveerd hotel

Liza
    7-3-2018

Een prachtig gerenoveerd hotel, dat gelegen is in het rustige dorpje Fügen. Het hotel is goed bereikbaar en heeft een gratis parkeerplaats. Ik was erg onder de indruk van de uitgebreide wellness van het hotel. Het ontbijt en diner waren uitstekend verzorgd en het personeel is heel vriendelijk. De schone kamers hebben een moderne, nieuwe inrichting. Echt heel erg fijn om in dit hotel te overnachten. De omgeving van Fügen is erg mooi en heeft veel te bieden, in het dorpje zelf was weinig te beleven. Maar door de goede verbinding met het openbaar vervoer, (ski)bus en trein, ben je zo waar je wilt zijn. Al met al, Kosis Sports Lifestyle is een echte aanrader!

Fügen im Zillertal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 246 reviews