hotels Fügen im Zillertal

Reviews over Fügen im Zillertal

Het was weer fantastisch.

Rob en Carla Hoekstra.,
    12-10-2018

Het hotel is een geweldige plek om te verblijven voor ons is het als thuiskomen in ons tweede huis. Annie en familie ontvangen ons altijd met veel vriendelijkheid en warmte. Alles is perfect georganiseerd het hotel ligt op een fijne rustige plek. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De appartementen zeer ruim en lux. Het personeel is ook altijd heel belangstellend en vriendelijk. Wij hebben weer genoten. Tot januari 2019.

fantastisch hotel

Angela nendels,
    7-10-2018

We gaan al jaren naar dit hotel, zowel in de winter als in de zomer. We worden altijd heel gastvrij ontvangen door de dames achter de receptie. Het is een heerlijk hotel met goede kamers,vriendelijk personeel, heerlijk eten, goede sauna een gezellige après-ski erbij.

TOP-hotel

Hans,
    4-10-2018

In feite klopt alles in dit hotel. Met de beste wil van de wereld, kan ik geen negatieve ervaringen naar voren brengen.

Warm, netjes en bijzonder. Aanrader...

Fam. Martin,
    2-10-2018

Het Asterhof is een heerlijk vakantieadres om elk jaar weer naar terug te gaan. Het is een typisch familiehotel waar Anni en Patrick altijd ervoor zorgen dat alles tot in de puntjes is verzorgd. De natuur rondom, het ApartHOTEL zelf en de warmte waarmee je ontvangen is bijzonder. Anni is altijd bereid om even de dag met je door te nemen. Appartementen zijn keurig verzorgd en voorzien van heerlijke faciliteiten en ruime badkamer. En Patrick verzorgt de omgeving bijzonder goed, elke week wordt de tuin keurig verzorgd. Ook de grootouders werken mee om alles zo soepel mogelijk te laten lopen. Complimenten zijn op de plaats, zeker omdat dit elk jaar weer tip top op orde is.

En als je van wandelen houd, Patrick neemt je mee op de mooiste tochten.

Graag tot volgend jaar..

Prima hotel op elk vlak

Griet Heirbaut,
    23-9-2018

Het hotel is zeer comfortabel met twee supermooie zwembaden met bubbels en tegenstroom en voldoende ligzetels. Het buitenzwembad dat normaal gesloten is vanaf 1 september werd met het mooie weer opengesteld. Het eten was superlekker en de Jause van 13 tot 17 uur overvloedig, zodat je eigenlijk vol pension had voor de prijs van half pension.

Ook is er een heel mooie wellness afdeling met sauna, stoombad en nog andere faciliteiten.

Het grote dakterras is eveneens super aangenaam en de ligging vlakbij de nieuwe Spieljoch lift geeft nog dat exta vakantiegevoel.

De gastvrouw en haar personeel staan in voor een perfecte service.

Kortom, een AANRADER