Fuerteventura

We hebben een aantal aanbieders voor Fuerteventura voor je op een rij gezet:

hotels Fuerteventura

We hebben een aantal aanbieders voor Fuerteventura voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

All-in formule viel ontzettend mee.

Gerry Keij,
    15-2-2019

Het hotel ligt direct aan het strand en dat was net wat wij zochten. Het hotel zou wat gedateerd zijn, maar dat viel in het niet bij de hygiëne. Er wordt van de morgen tot in de avond schoongemaakt. Ik kom natuurlijk niet voor de vloerbedekking en alle 3 de liften werkten ook prima. Taxi om de hoek en busstation naast de Dino super. Persoonlijk denk ik de beste plaats op Fuerteventura. Niet zover van Corralejo wat overigens een gezellig plaatsje is. Loop vooral langs het strand/boulevard richting de haven waar je gezellig op een terrasje kunt zitten. Eten prima en medewerkers vriendelijk. In de eetzaal soms beetje druk en warm. Wij gingen vaak in het zaaltje naast de eetzaal zitten waar je lekker in de openlucht kunt zitten.

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldige accomodatie. Zeker een aanrader!

Ruud.,
    15-2-2019

Voor de 2e keer een geweldige week in dit hotel doorgebracht. Prima service in het premium only adult gedeelte. heerlijk en goed gevarieerd eten, prima schoonmaak en dagelijkse handdoeken wissel.

Prachtig resort en Coralejo, duinen en strand op loopafstand. Leuke avond animatie.

P.S. het vliegen met was teleurstellend.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch in een woord.

Ger,
    10-2-2019

Het hotel was perfect, kamers schoon en prima bedden, vriendelijk personeel, ontbijt en diner smaakvol en verzorgd. Zeker :“voor herhaling vatbaar “.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top!!

Vakantieganger,
    10-2-2019

Toelichting is overbodig, boek de reis en geniet ervan.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk verblijf in een prachtig hotel! Aanrader!

WvD,
    3-2-2019

Wij zijn net terug van een weekje Fuerteventura bij H10 Ocean Suites. Het is ons erg goed bevallen. Een mooi hotel, netjes en heel klantvriendelijk. Ontbijt, lunch en diner waren goed en gevarieerd. Zwembad is heerlijk verwarmd en schoon. Wel zout water. Alles wordt goed onderhouden, waardoor het net en schoon is.

De kamers zijn groot, hebben goede bedden een zitje en een prachtige badkamer met een heerlijke regendouche. 1 nadeel; de kamers zijn best gehorig. Wij zaten op de begane grond en je kunt de mensen boven je horen lopen, douchen, WC doorspoelen etc.

Tot slot ben je vanuit het hotel zo in het centrum met allerlei winkels en eetgelegenheden. Van de drukte hier merk je in het hotel echter helemaal niets.

Al met al; een absolute aanrader, wij zouden het hotel zo weer boeken.