Fuerteventura

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

Relaxed

Diana van Bavel,
    15-4-2019

Super geregeld en verzorgd , was een top vakantie

Gereisd met partner in november 2018

Prima hotel direct aan het strand.

Astrid,
    14-4-2019

Omgeving weinig te bieden. Groot hotel, gehorig door grote gangen, geluid galmt. Wij kwamen voor een weekje zon, was prima! All inclusieve, goed ontbijt, warme maaltijden goed maar veelal dezelfde gerechten.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Ina,
    13-4-2019

Het hotel en de tuinen erom heen zijn super. Alles netjes en goed onderhouden. Service is uitstekend. Het eten is erg eentonig. Vaak dezelfde dingen en niet warm. De animatie, zowel overdag als ´s avonds, is in 1 taal dus niet te volgen voor andere internationale gasten. Dat is erg jammer want je wordt daardoor buitengesloten. Er worden ook geen pogingen ondernomen om ander talige gasten bij de activiteiten te betrekken.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles was top!!!

Jeffrey Booij,
    12-4-2019

Echt een superhotel! We waren hier in maart met onze zoon van 14 maanden. Alles is goed bevallen, heel schoon en zeer vriendelijk personeel. Het eten is ook zeker goed. Eigenlijk is er niks op aan te merken. Boek de reis en zie voor uzelf. Wij hebben geboekt via touroperator en ook dat is zeker aan te raden je hoeft maar te bellen en alles word voor je geregeld. Wij gaan over 6 weken weer een weekje en uiteraard weer met touroperator!

Een onvergetelijke vakantie !

Sophie Grobe, PR, RRPP, 17-4-2019

Beste Jeffrey Booij,

Enorm bedankt voor het achterlaten van uw fantastische review. Wij zijn erg blij dat u H10 Ocean Suites en super hotel vindt en dat alles goed bevallen is! Wij kunnen niet wachten om u over 6 weken weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Robin Kops, RRPP

Ontspannend , goede service , goede receptionisten

Lina,
    12-4-2019

Het is een prachtig hotel met leuke service en avond shows. Het was een perfecte moment bevor wij ouders mogen word. Mijn partner en ik hadden een geweldig vakantie. Wij hebben nog roommove ivm dat wij een Twin hadden maar ik vergeten was om een DBL kamer aan te vragen en als nog een DBL BED konde krijgen. Iedereen help graag en het eiland was een leuk uitje. De shopping moll was om de hoek perfect gemakt voor zwangere vrouwen. Just enjoy the time with a slush and the amazing Cappuccino❤️ Ook een dankje well aan de Housekeeping wij waren super blij met jullie. Wij komen graag weer teurg ☺️