Fuente Dé

hotels in Fuente Dé

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotel Fuente Dé

• 10Sfeer in stad

augustus 2014

• 10feico25-08-2014

Blijft ongelofelijke natuurbeleving

Nu voor de derde keer Funte De, camping El Redondo bezocht. Meest indrukwekkend gelegen in Picos de Europa. Wij waren midden juli 2014. Zeer rustig. Eten ter plaatse zeer matig/slecht. Maar wat een omgeving ! Camping is wel aan de prijs. BTW blijkt achteraf gemeld te worden. Maar desondanks... Campingeigenaar ,een soort Gandalf, naar verluidt een professor, spreekt alleen Spaans. Over circa 7 jaar gaan we weer. Hopelijk.

• 9Sfeer in stad

juli 2014

• 8feico21-04-2014

Fantastisch.

Om de 7 jaar willen we hier graag weer eens vertoeven.Prachtige omgeving. De kabelbaan is een must. Een van de mooiste van de wereld. honden schijnen niet in de kabelbaan te mogen. Omtrekkende beweging maken derhalve. Caravans worden door de eigenaar graag naar beneden gebracht. Auto s met veel pk s op de achterwielen kunne het best achterwaarts de camping verlaten bij nat weer. Goed eten.

• 9Sfeer in stad

juli 2007

• 8Conny22-09-2012

prachtig gelegen in de Picos de Europa

Fuente De ligt op 1000meter hoogte in de wonderschone bergen van Picos de Europa. Met de kabelbaan stijg je 800 meter waarna je fantastische uitzichten hebt en schitterend mooie wandelingen kunt maken. Voor bergliefhebbers een must!

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2006

• 8Rinus23-08-2011

Bergsportoord

Feunte Dé is een klein bergsportoord op de oostflanken van de Picos de Europa, een kleine maar bijzonder fraaie bergrug, in deze nederzetting die op 1000 mtr. hoogte is gelegen, bevind zich het dalstation van de kabelbaan die de wandelliefhebber in korte tijd liefst 800 mtr hoger brengt naar de op 1800 mtr. hoogte gelgen Mirador del Cable, men heeft daar vanaf een overhangend balcon een onvergetelijke blik in de diepte. Vanaf de Mirador del Cable kan men wandelingen maken door een schitterend bergland van overwegend kale, geel-bruine rotsen, de Picos de Europ zijn hier op grote hoogte op z'n mooist en laten hier hun werkelijke gezicht zien.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur