Freiburg (im Breisgau)

We hebben een aantal aanbieders voor Freiburg (im Breisgau) voor je op een rij gezet:

hotels Freiburg (im Breisgau)

Reviews over Freiburg (im Breisgau)

Gewoon prima

H. Sloots,
    2-12-2018

W ij stoppen altijd in dit hotel als we op weg gaan naar Nederland. 5 min van de snelweg dus goed aan te rijden. Prima hotel voor 1 nacht. Vriendelijk personeel, schoon hotel, goede bedden, goed ontbijt. Bewaakte garage 15.00 p.dag.

Gereisd met partner in november 2018

te duur voor de kwaliteit vd kamer

hjongerhuis,
    18-6-2018

kamer en douche erg klein, airco werkte niet goed, erg duur in verhouding tot de kamer! ontbijt en personeel bij ontbijt goed! gunstige ligging in centrum

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Op doorreis? Perfect hotel!

heleen,
    12-2-2018

Als je op doorreis bent is dit hotel zeker een aanrader. Mooie, schone kamers van alle gemakken voorzien, huisdier is welkom, je kunt ontbijten en 's avonds wat eten of drinken. Veel restaurants, winkels in de omgeving en je bent zo weer op de snelweg.

Tip: moet je nog tanken. Doe dit dan bij de shell, en 's avonds! Dat scheelt je 0,10 cent p. lt.

Gereisd met partner in februari 2018

Centraal gelegen

Roy,
    2-10-2016

Het Mercure hotel ligt zeer centraal, op 5 minuten lopen van de Dom.

De kamers zijn erg ruim en ook de badkamer is groot.

Het ontbijt is helemaal goed, met veel keuze en zeer vriendelijk personeel.

Internet op de kamer werkt goed.

Parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel, maar is met 19 euro per nacht wel duur.

Gereisd met partner in september 2016

Ontzettend aardige mensen, prima hotel

Robert Dijkstra,
    5-9-2016

Algemene indruk is gewoon goed. Er is geen mogelijkheid om te dineren, maar het ontbijt is uitgebreid. Familiair gerund restaurant. Gangen zijn erg sober, vloer in de gangen op de verdieping zijn gehorig. Kamer had geen airco, maar is verder ruim en de badkamer schoon en netjes. Wifi faciliteit is uitstekend.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016