• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Frauenau

Reviews over Frauenau

• 9slspierings18-03-2013

mooie omgeving met cultuur

Passau is het enige waar we heen zijn geweest.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Felix21-09-2012

centraal startpunt

vanwege de centrale ligging in de Bayrischer Wald, is Frauenau een goede verblijfplaatsals startpunt voor activiteiten. Fraunau zelf is geen bruisende stad, maar er zijn mogelijkheden in de buurt in Zwiesel en Bodenmais

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7fam. van Hensbergen19-08-2011

Rustige ligging

Wij zijn in augustus 1 week in Frauenau geweest. Het is een erg stil plaatsje waar eigenlijk alleen het glasmuseum interessant is (wel zeer de moeite waard). Wij zijn wandelaars maar de bewegwijzerde wandelingen klopten niet erg. Zelfs van de Goldsteig waren er bordjes verdwenen. Wij hadden niet zulk mooi weer, misschien was dat van invloed maar de bossen zijn erg dicht en somber. Pasgeleden was er een storm geweest want een deel van de bossen lag plat. De wandeling naar de Talsperre was wel goed te doen. Loop dan ook nog even om het meer heen! Bij het hotel kregen we een kaart o.a. voor de Waldbahn. Hier zijn we mee naar Grafenau geweest maar met de bus terug. Vanuit die Waldbahn zag je op dit rit alleen dichte bossen, vanuit de bus was het uitzicht beter. Het is dat wij een uitstekend hotel hadden met bijzonder vriendelijke, hulpvaardige mensen, dat maakte een hoop goed. Voor uitstapjes met de auto is de ligging wel goed. Je zit bijv. met 1 kwartier in Zwiesel.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Jessica09-12-2010

Een plek om lief te hebben

Voor de zoveelste keer zaten we in huisje 97 wat toch een geliefkoosde plek voor ons wordt. Alles wat een huis nodig heeft is aanwezig. Het is zeer sfeervol ingericht en je voelt je er echt thuis.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur