We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

hotels Reims (Marne) met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reims (Marne)

gunstige ligging - naast station.

c.hendrikx,
    7-9-2017

Kamers zijn klein maar compleet (naar Ibis-norm). Goed geisoleerd. Centrum is 5 min. lopen. Parkeren op terrein van spoorwegen; Ibis verstrekt uitrijkaart. Prijsverschil tussen weekend en week is bij Ibis vaak groot !

Gereisd alleenreizend in september 2017

Redelijk goede kamer

R.Stut,
    20-9-2015

Het hotel ligt hartje Reims. Wij hadden wel een ge up grade kamer.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede ligging

Boeckhout,
    16-9-2014

Wij hebben 1 nacht in hotel Cecyl geslapen. De comfort kamer is erg klein maar proper. Nette douche, ook aan de kleine kant. Bed lag prima maar kraakte aan alle kanten zodat je steeds wakker wordt als je eens draait. Ook de vloer kraakt enorm wat super irritant is. Verder is het erg gehorig. Maar voor 1 nacht was het op zich goed te doen. Parkeren naast het hotel in bewaakte garage voor 11€ voor 24u. Ligging is echt super. Om de hoek tal van restaurants en bars. Ook de kathedraal is vlakbij.

Gereisd met partner in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede locatie voor bezoek aan de Champagnestreek

Lieven,
    12-10-2013

De ligging van het hotel in Reims is uitmuntend. Pal in het centrum, vlakbij het uitgangscentrum. wij hadden een kamer aan de achterkant. We hadden wel wat last van een afzuiging die ongeveer de gehele nacht staan blazen heeft op het gelijkvloers. De tweede nacht niet meer. De kamer zelf was in orde; aparte wc aan de kleine kant, groot bed, vernieuwde badkamer, echter zonder stopcontact. De parking was een groot gemak, echter de plaatsen zijn beperkt. Op tijd reserveren kan noodzakelijk zijn. Het ontbijt was oké: er is voldoende variatie, maar alle dranken komen uit de automaat, en zo smaakt het dan ook. Wat we wel misten was een bar in het restaurant. Misschien werd dit niet gedaan omwille van de ruime uitgangsmogelijkheden in de buurt. Als je voor een vraag een onbevredigend antwoord krijgt, dan loont het om het aan een andere medewerker te vragen.

Gereisd met partner in oktober 2013

Een goed hotel met prima service

Joop,
    24-4-2013

Er een nacht overnacht met 150 leden en partners van het Ritmeester - Veenzangers Mannenkoor. Super service voor zo'n grote groep!

Gereisd met vrienden in april 2013