We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reims (Marne)

Redelijk goede kamer

R.Stut,
    20-9-2015

Het hotel ligt hartje Reims. Wij hadden wel een ge up grade kamer.

Gereisd met partner in september 2015

Goede ligging

Boeckhout,
    16-9-2014

Wij hebben 1 nacht in hotel Cecyl geslapen. De comfort kamer is erg klein maar proper. Nette douche, ook aan de kleine kant. Bed lag prima maar kraakte aan alle kanten zodat je steeds wakker wordt als je eens draait. Ook de vloer kraakt enorm wat super irritant is. Verder is het erg gehorig. Maar voor 1 nacht was het op zich goed te doen. Parkeren naast het hotel in bewaakte garage voor 11€ voor 24u. Ligging is echt super. Om de hoek tal van restaurants en bars. Ook de kathedraal is vlakbij.

Gereisd met partner in september 2014

Prachig. Maar toch een minpunt.

Jordy de Voogt,
    14-1-2014

Het is een zeer mooi hotel met prachtige kamers.

Je krijgt er extra's zoals NA Fruitsnoepjes, Thee, etc.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Maar, je krijgt het op kartonne bordjes.

Dat is een zeer groot minpuntje.

Het heeft 4 sterren en dan kan er geen normaal bord vanaf?

Gereisd anders in januari 2014

Mooi hotel

joke,
    10-7-2013

Het is een mooi stadhotel, alleen wat veroudert allemaal. We zijn goed verzorgd geweest. Het ontbijt was niet geweldig maar we hadden alles wat er moest zijn.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima overnachting

F. Ram-Boos,
    15-10-2012

Hotel Campanile Reims Sud Murigny is een prima hotel. Het is goed bereikbaar vanaf de snelweg, dus ben je weinig tijd kwijt om er te komen. Het hotel ligt is een zuidelijke voorstad van Reims, op een weinig sfeervol bedrijventerrein. Van de ligging moet dit hotel het zeker niet hebben.

Het hotel is opgezet in motel-stijl. De kamers zijn verdeeld over enkele drielaags gebouwen, elk met een eigen voordeur. Je kunt je auto dus direct voor de kamer parkeren. Geen gezeul met bagage en geen gedoe met liften.

De kamers zijn goed geisoleerd, waardoor weinig rumoer doordringt in de kamers. De kamers zijn goed schoon. Voor peuters is een campingbedje beschikbaar, zonder meerprijs.

Het restaurant is eenvoudig en biedt naast een voordelig dagmenu ook à la carte. Voor- en nagerechten zijn in buffetvorm.

Het ontbijt is eveneens in buffetvorm, en is eenvoudig, maar prima. Verse broodjes en voldoende fruit en muesli.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012