We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reims (Marne)

Prachig. Maar toch een minpunt.

Jordy de Voogt,
    14-1-2014

Het is een zeer mooi hotel met prachtige kamers.

Je krijgt er extra's zoals NA Fruitsnoepjes, Thee, etc.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Maar, je krijgt het op kartonne bordjes.

Dat is een zeer groot minpuntje.

Het heeft 4 sterren en dan kan er geen normaal bord vanaf?

Gereisd anders in januari 2014

BRUISEND

MARCELL EN ERIK,
    3-1-2013

Hotel Best Western De la Paix in Reims (Marne) is best wel gezellig. Het ligt in het midden van het Centrum. Wij hadden een prachtig gerenoveerde kamer (zie foto's in bijlage). Grote Champagnehuizen zijn gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd met partner in november 2012

Ideaal gelegen in centrum

Johan,
    31-8-2012

In volle centrum waarvan kamers met uitzicht op de boulevard met vele restaurants de ingang van het hotel is een de zijstraat ervan met private parking onder het hotel.

Ondanks de drukte van de vele restaurants geen hinder van lawaai !

Gereisd met partner in augustus 2012

Super hotel en zeer centraal.

D. Marechal,
    14-7-2012

Het hotel ligt inderdaad aan de achterkant van het centraal station. Via een tunnel is het centrum in 10 min te bereiken. Het hotel heeft een parkeerplaats, deze kost €10 per nacht. Naast het hotel is een grote overdekte parkeergarage, hier betaal je ook €10 per dag. Ontbijt prima. Je kunt zelfs zelf een eitje koken. Verder heerlijke koffie en verse broodjes/beleg. De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Verder, wat wij heel ideaal vonden,was de verschuifbare "afscheiding" zodat wij nog rustig konden lezen en onze dochter van 7 heerlijk kon gaan slapen. Tevens krijg je een code bij incheck voor gratis wifi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

chr,
    27-6-2012

Mooi hotel, vriendelijk personeel, net naast de grote shoppingstraat en toch rustig. Mooie kamers, proper en modern, minpuntje overal tapijten. Ontbijt naar Franse normen goed.

Gereisd met partner in januari 2012