We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Reims (Marne)

We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reims (Marne)

gunstige ligging - naast station.

c.hendrikx,
    7-9-2017

Kamers zijn klein maar compleet (naar Ibis-norm). Goed geisoleerd. Centrum is 5 min. lopen. Parkeren op terrein van spoorwegen; Ibis verstrekt uitrijkaart. Prijsverschil tussen weekend en week is bij Ibis vaak groot !

Gereisd alleenreizend in september 2017

Goed hotel, aardige mensen en op loopafstand van het (10

DADEMA Jeff-EMT,
    24-7-2017

Goed hotel, aardige mensen en op loopafstand van het centrum (10 min). Komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd anders in juli 2017

Heerlijk verbleef

VAN DER WIELEN,
    10-7-2017

Heerlijk verbleef... relatief kleine kamer maar netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Het zwembad maakt het af!

Gereisd anders in juli 2017

Goed hotel!

Nathalie,
    15-11-2016

Service in receptie is erg vriendelijk, we werden goed ontvangen.

Tijdens ontbijt erg vriendelijk geholpen, er werd zelfs aangegeven welk eten halal is etc.

Kamers erg goed: schoon, ruim! Al vond ik het net wat aan de dure kant, maar locatie was daarentegen ook perfect. Bijna tegenover centraal station, waar je met de trein zo opluchthaven bent.

Ook dichtbij tivoli en andere bezienswaardigheden.

Kortom, goede service, goede locatie, goede kamer. Alles wat we nodig hadden voor ons tripje Kopenhagen.

Gereisd met partner in november 2016

fantastisch

MVA,
    6-9-2016

Zeer vriendelijk personeel, ruime en nette bad - en slaapkamer. Zeer goed en breed bed; Hadden half pension geboekt en kregen een driegangenmenu met een glas wijn en een karaf water, na de maaltijd een koffie. Goede ligging om centrum binnen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016