Puligny-Montrachet

We hebben een aantal aanbieders voor Puligny-Montrachet voor je op een rij gezet:

Reviews over Puligny-Montrachet

Goede uitvalsbasis bourgogne

Marc,
    8-8-2008

Indien je de cote de beaune of zelfs de cote d'or wenst te bezoeken, of indien je een bezoek wenst te doen aan het stadje Beaune, is dit hotel zeker aan te raden. Ligt midden in het gehucht Puligny-Montrachet in een oase van rust en dichbij alle grote wijngaarden van Montrachet, Volnay, Meursault, Pommard enz. Beaune 10min met auto. Grootste "hobby" van eigenaar is wijn: dit hotel heeft mogelijks de meest uitgebreide wijnkaart soecifiek voor wat betreft de Montrachet GrandCru ter wereld! Zeer lekkere keuken. Echt hét ideale hotel om de streek te verkennen en om 's avonds tot volledige rust te komen.

Gereisd met partner in september 2007