Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

hotels Beaune (Côte d Or) met zwembad

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Ik vond het zeer gezellig

Eline-Alice Brys,
    5-3-2017

Ik vond het zeer gezellig. Baune is ook een zeer gezellige middeleeuwse stad. Ik zou zeker en vast nog eens terug willen komen!

Gereisd anders in maart 2017

Verrassen en sfeervol!!

Lity en Freerk.,
    15-9-2016

We werden prima ontvangen door de receptie en kregen uitleg over de kamer, ontbijt en de stad Beaune. We reden richting onze kamer, welk zich bevond in een gebouw los van het hotel. De eerste aanblik was triest. Het leek wel een houten barak. Onze kamer bevond zich op 1ste etage. We deden de deur open en werden erg verrast wat we zagen. Een gezellige ruime kamer met vloerbedekking en uitzicht over de wijnvelden. Groot bed met gezellig zitje en bureau. Deze kamer was wel een superieur kamer, maar het geld zeker waard. Goed WiFi en BVN tv. Er was een klein ijskastje aanwezig en daar stonden 2 flesjes water in. Ruime badkamer met bad. Redelijk ontbijt, niet echt luxe te noemen. Er was ook een zwembad aanwezig. We hebben daar geen gebruik van gemaakt, omdat het regende. Het hotel ligt dichtbij de route richting Nederland of het zuiden. Uitchecken ging vlot.

Gereisd met partner in september 2016

Fijn hotel in centrum. Ideaal als tussenstop.

Marije,
    6-8-2016

Het hotel ligt in centrum. Garage eronder, dus vol bepakte auto staat veilig!

Prima kamers. Lekker ontbijt (geen warme gerechten) alles vers. Terras om buiten te ontbijten. Water en thee zelf te pakken in lobby. Zwembad is een uit de kluiten gewassen jacuzzi met stroom versnelling. Kids vonden het super!

Beaune is mooi stadje. Park is op loopafstand. Ik stad zijn veel resataurants. Ongeveer 15 min vanaf snelweg maar zeer de moeite waard. Wij verbleven er 2 nachten zodat je tijd had om stadje te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ideaal voor 2 a 3 nachten

Beaunebezoekers,
    26-7-2016

Mooie ruime kamers, airco aanwezig en panoramisch uitzicht op de wijngaarden. Goede WiFi verbinding en heerlijk zwembad. Vrijwel alle gasten komen hier op doorreis, terwijl Beaune toch een leuk stadje is om te bezoeken en je hier heerlijk kunt relaxen bij het zwembad. Ontbijt is prima, diner toch best geprijsd. Ook in Beaune kun je vrijwel nergens betaalbaar dineren, erg jammer! Veel "rijke" Fransen komen op dit stadje af. Voor een glaasje wijn betaal je al snel €8 en ook een jus de oranje uit een flesje kost al snel €4. Fijn dat de hotelkamer een minibar heeft, zo kan je zelf je drinken koelen!

Gereisd met partner in juli 2016

leuke stop op terugreis uit Spanje

Ada,
    5-10-2015

Mooi hotel, zoals je van een Novotel kunt verwachten, groot terras met zwembad - goed beveiligd, zelfs volwassenen kregen de poort niet open ;-)

Vriendelijke bediening, nette kamer.

En 's morgens een Frans ontbijt in de bar, voor minder dan de helft van het ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2015